Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti

Název práce: Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti
Autor(ka) práce: Tošnarová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Matěnová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce na téma "Analýza marketingové komunikace společnosti VF Czech, s.r.o." je zhodnocení komunikačních aktivit společnosti VF Czech, s.r.o., která se zabývá distribucí oblečení značek Lee a Wrangler v České republice. Součástí práce je popis konkrétních marketingových kampaní a jejich dopadu na maloobchodní prodeje a stanovení možných nápravných opatření v oblasti marketingové komunikace společnosti. Komunikační mix společnosti VF Czech hodnotím na základě porovnání s největším konkurentem, společností Levi Strauss Praha.
Klíčová slova: reklama; podpora prodeje; marketingová komunikace; komunikační mix; public relations
Název práce: Propagation- analysis of medi reach
Autor(ka) práce: Tošnarová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Matěnová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the dissertation on the theme "Analysis of the marketing communication of VF Czech company" is the evaluation of communication activities of the company VF Czech which is the distributor of Lee and Wrangler brands clothes in Czech Republic. Part of the dissertation is also description of particular marketing campaigns and theirs impact on retail sales and finding possible corrective measures. I evaluate the communication mix of VF Czech on the basis of comparison with its largest competitor, the Levi Strauss Prague company.
Klíčová slova: sales promotions; public relations; advertising; communication mix; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2009
Datum podání práce: 25. 8. 2010
Datum obhajoby: 15. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23579/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: