Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

Theoretical and Practical Aspects of Brand Building

Autor práce: Kachanovska, Valeriia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Osoba oponující práci: Malý, Josef

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
Typ práce: Master thesis
Jazyk práce: English
Abstrakt: The purpose of this thesis is to analyse existing tools for developing the concept of a brand that allow a systematic approach in their design and to propose ideas for improvement of these tools. The research object is the concept of building a brand according to the "Who? What? How?" Brand Building Framework. From the brand development of the portable digital player iPod, used as an example in thesis, the practical use of this model is analysed and a short evaluation of its effectiveness is performed.
Klíčová slova: iPod; product promotion; trademark; brand

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of International Relations
Název katedry: Department of International Trade
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2010
Datum podání práce: 1. 9. 2010
Datum obhajoby: 16.09.2010
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce26718_xkacv00.pdf [1,43 MB]
Oponentura18126_malyjos.pdf [4,90 kB]
Hodnocení vedoucího26718_halik.pdf [4,82 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/26718/podrobnosti