Strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o

Název práce: Strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o
Autor(ka) práce: Vondruška, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Dvořáček, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce na téma "Strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o." je provedení strategické analýzy společnosti, která by byla základem pro vypracování dlouhodobé konkurenceschopné strategie. Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. První z nich je teoretická část potřebná pro správné pochopení jednotlivých kroků strategické analýzy. Obsahuje také použitý metodický aparát. Praktická část je zaměřena na hlavní cíl práce - provedení strategické analýzy. Obsahuje jak analýzu makrookolí, tak analýzu mikrookolí, a jsou zde vyhodnoceny zdroje a schopnosti společnosti. Praktická část je doplněna také o SWOT analýzu a strategická doporučení.
Klíčová slova: leasing; konkurence; SWOT analýza; strategická analýza
Název práce: Strategic analysis of Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o
Autor(ka) práce: Vondruška, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Dvořáček, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis "Strategic Analysis of the Mercedes-Benz Financial Services Czech Republic s.r.o." is to perform a strategic analysis of the company, which could serve as the basis for developing long-term competitive strategy. The diploma thesis consists of two main parts. The first is a theoretical part, needed for a proper understanding of the various steps of strategic analysis. The practical part is focused on the main objective of this work - the implementation of strategic analysis. It contains both macro environment analysis and analysis of the microenvironment, and also analysis of internal resources and capabilities. The practical part is supplemented by a SWOT analysis and strategic recommendations.
Klíčová slova: competition; SWOT analysis; leasing; strategic analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2010
Datum podání práce: 10. 5. 2011
Datum obhajoby: 26. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29017/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: