Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z hlediska preferencí trávení letní dovolené)

Název práce: Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z hlediska preferencí trávení letní dovolené)
Autor(ka) práce: Staňková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Herget, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Analýza spotřebního chování jednotlivých segmentů cestovního ruchu, jež se od sebe liší způsobem plánování, organizování a vlastní realizace letní dovolené.Získaná data budou cenným materiálem pro nejen pro autorku a její budoucí praxi v CR,ale získané informace mohou rovněž posloužit i institucím CR, jako jsou Czech Tourism, či Ministerstvo pro místní rozvoj.
Klíčová slova: Segmentace trhu; Marketingový výzkum; Trendy na trhu cestovního ruchu
Název práce: Market segmentation of the tourism preferences
Autor(ka) práce: Staňková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Herget, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Analysis of the customer's behaviour of the different segments, which are different from each other, as far as planning, organizing and realization of the summer holiday are concerned. The datas will help the author and her profession development in Tourism and Marketing branches, so as the main tourism institutions, such as Czech Tourism or Department of local development.
Klíčová slova: Marketing research; Market segmentation; Trends of the tourism market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2010
Datum podání práce: 9. 5. 2011
Datum obhajoby: 24. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27229/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: