Marketing v sociálních sítích

Název práce: Marketing v sociálních sítích
Autor(ka) práce: Hlavatá, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem teoretické části bakalářské práce je seznámit čtenáře s marketingem na internetu, sociálních médiích a na sociálních sítích. Vysvětlit hlavní rozdíly mezi těmito pojmy. Popsat sociální sítě a hlavně jejich různé druhy popsat podrobněji. Popsat a vysvětlit marketing na Facebooku a na Twitteru. Cílem praktické části bakalářské práce je uvést postupy a správné strategie, jak se prosadit na sociálních sítích a jaké kroky je k tomu nutné podniknout. Tyto strategie budu uvádět na sociálních sítích Facebook a Twitteru. Dále chci ukázat a popsat chování uživatelů na Facebooku a jejich hlavní zájmy na této sociální síti.
Klíčová slova: Marketing na sociálních sítích; Facebook; Twitter
Název práce: Marketing in Social Networks
Autor(ka) práce: Hlavatá, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of theoretical part of my bachelor thesis is to give readers an introduction in internet marketing, social media and social networks, to explain main differences between these terms, to describe social networks and their various forms in more detail and to explain Facebook and Twitter marketing. The purpose of practical part of my bachelor thesis is to show techniques and right strategies how to succeed in social networks and which steps to take to achieve that success. I will explain these strategies on Twitter and Facebook. Next, I would like to show and describe the behavior of Facebook users and their main interests in this social network.
Klíčová slova: Twitter; Facebook; Marketing in social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu informací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 2. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2012
Datum obhajoby: 22. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36088/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: