Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

Marketing luxusního zboží a jeho specifika

Autor práce: Šebelík, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Osoba oponující práci: Zamazalová, Marcela

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Typ práce: Bakalářská práce
Jazyk práce: Česky
Abstrakt: Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je jeho trh a co je to vlastně luxus? Co tvoří luxusní značku? A jak na luxus pohlížejí Češi? Text se snaží na všechny tyto otázky odpovědět a zároveň přináší bližší pohled na konkrétní segment luxusu -- vína -- v České republice. Na příkladu Vin de Constance, luxusní značky bílého vína z vinařské oblasti Kapského mysu v Jižní Africe, je rozvinuta marketingová strategie pro vstup této značky na český trh luxusního zboží včetně analýzy tržního prostředí a návrhu dlouhodobých cílů.
Klíčová slova: luxusní značka; luxus; marketing; luxusní vína; luxusní zboží

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Název fakulty: Fakulta podnikohospodářská
Název katedry: Katedra marketingu
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: Vysoká škola ekonomická v Praze

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Překlad názvu: Luxury goods marketing
Typ práce: Bachelor thesis
Jazyk práce: Czech
Abstrakt: Luxury. A fascinating world of privilege, branding, wealth, heritage, and power. A shadow of ourselves: self-image perceived through the individuality, authenticity and uniqueness of an object. Epitomized snobbery. What makes luxury products so special? What are the features of luxury brand and how far can it stretch? Is the luxury market still growing? These are some of the questions this paper aims to answer. Furthermore, the luxury wine segment is analyzed and an outline of a marketing strategy of a luxury wine brand entering the Czech market is provided.
Klíčová slova: luxury good; maketing; luxury; luxury brand; luxury wine

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Bc.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of Business Administration
Název katedry: Department of Marketing
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 6. 2011
Datum podání práce: 9. 5. 2012
Datum obhajoby: 19.06.2012
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce36199_xsebo00.pdf [1,30 MB]
Oponentura27294_zamazal.pdf [312,25 kB]
Hodnocení vedoucího36199_janjiri.pdf [279,61 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/36199/podrobnosti