Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží

Název práce: Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
Autor(ka) práce: Horáková, Gabriela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikulec, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první teoretické části popisuji teoretická východiska, těmi jsou marketingový mix, SWOT analýza, následně komunikační strategie, definice ATL a BTL komunikačních aktivit, definice forem komerčních komunikací a jejich popis. V praktické části se pak věnuji představení firmy GP Slušovice, její historii, pravidlům a činnosti v ČR. Následuje kapitola o samotném terénním šetření, jeho vyhotovení a celkové shrnutí dotazníku. Práci zakončuji doporučením pro firmu, jak vylepšit dosavadní situaci její komerční strategie.
Klíčová slova: marketing; komunikační strategie; terénní šetření
Název práce: Communication strategy for exact range of products of company Greiner in category of fast-moving consumer goods
Autor(ka) práce: Horáková, Gabriela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikulec, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In first part of my thesis, I introduced basic theories of marketing, which is marketing mix, SWOT analysis, then communication strategies, definition of ATL and BTL communication activities, definition of variety of commerce communications and their description. In practical part of my thesis I introduce the company itself, its history, rules and activities in Czech Republic. Then I attached a chapter about field investigation, its results and total summary of the investigation. At the end of my thesis I recommend a few improvements to get commerce strategy of GP Slušovice better.
Klíčová slova: field investigation; communication strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 3. 2013
Datum podání práce: 13. 12. 2013
Datum obhajoby: 16. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41972/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: