Brand management značky Schauma

Název práce: Brand management značky Schauma
Autor(ka) práce: Grauerová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kocourková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma Brand management značky Schauma se zabývá působením značky Schauma na českém trhu. Značka Schauma se řadí mezi portfoliové značky společnosti Schwarzkopf. Cílem práce je zhodnotit strategii řízení značky Schauma na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. Praktická část představuje značku tradiční vlasové kosmetiky Schauma a na základě dat získaných z výzkumu analyzuje znalost a postoje k této značce a vnímanou identitu neboli image značky Schauma. Na závěr jsou navržena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení působení značky Schauma na českém trhu.
Klíčová slova: Schwarzkopf; Schauma; image značky; značka; identita značky
Název práce: Brand management of Schauma Brand
Autor(ka) práce: Grauerová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kocourková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis on the topic of Brand management of Schauma Brand deals with the effects of the brand Schauma on the Czech market. The Schauma brand ranks among brands of the Schwarzkopf Company. The goal is to evaluate the strategy of brand management of the Schauma brand on the Czech market. The thesis is divided into two parts, theoretical basis and practical research. The theoretical part explains the basic concepts related with the topic of the work. The practical part introduces the Schauma brand and analyses obtained data. The survey deals with knowledge and attitudes towards this brand and perception of identity or brand image of Schauma. In conclusion there are particular recommendations and proposals to improve the Schauma brand on the Czech market.
Klíčová slova: Schauma; Schwarzkopf; brand image; brand; brand identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 8. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47859/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: