Role sociálních médií v marketingové komunikaci oblasti péče o krásu

Název práce: Role of social media in beauty care marketing communication
Autor(ka) práce: Brichová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Żuchowicz, Joanna
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The master's thesis elaborates on the width of roles social media can play for beauty businesses. Major social channels predominantly used in beauty care marketing are identified and investigated, specifically in terms of their statistical importance, role within the social media strategy and potential for use in this particular industry. The practical part of the thesis deals with a case study regarding social media strategy in a specific area of the beauty care business -- professional hair care. The social media presence of the Henkel brands in question - Schwarzkopf Professional and Indola -- is analysed in comparison to their competition and recommendations are outlined with specific focus on CZ in their applicability. The given conclusions could be beneficial for many other beauty brands aiming to enhance their social media presence.
Klíčová slova: beauty care; social media; marketing
Název práce: Role sociálních médií v marketingové komunikaci oblasti péče o krásu
Autor(ka) práce: Brichová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Żuchowicz, Joanna
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává ve své první části o šíři rolí, kterou sociální média mohou zastávat v oblasti marketingu kosmetických značek. Identifikuje a zkoumá hlavní sociální kanály především používané v dané oblasti a to zejména z hlediska jejich statistického významu, role v rámci strategie sociálních médií a potenciálu použití v tomto konkrétním odvětví. Praktická část práce se zabývá případovou studií týkající se strategie sociálních médií ve specifické oblasti "péče o krásu" -- profesionální péče o vlasy. Přítomnost značek Henkel - Schwarzkopf Professional a Indoly -- na sociálních médiích je analyzována v porovnání s jejich konkurencí. Na základě dané analýzy jsou navržena řešení, která se specificky soustředí na sociální aktivity uvedených značek v ČR. Celkové závěry ovšem mohou být přínosem i pro další značky z oboru snažící se zlepšit svoji prezentaci na sociálních médiích.
Klíčová slova: marketing; sociální média; péče o krásu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2015
Datum podání práce: 25. 8. 2015
Datum obhajoby: 9. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52009/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: