Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR

Název práce: Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Autor(ka) práce: Jedlička, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Význam bankovního trhu v moderním světě stále roste a v důsledku navyšující se konkurence je i marketingová komunikace bank čím dál intenzivnější. Diplomová práce se zabývá jak analýzou komunikačních nástrojů bank, vyhodnocením úspěšnosti a srovnáním efektivity jejich komunikace, tak i segmentací a targetingem spotřebitelů bankovních produktů v České republice. Provedení segmentace umožňuje lépe pochopit spotřebitele, vybrat vhodné cílové segmenty a vytvořit tak komunikaci, která je připravená spotřebitelům na míru. V závěru práce je vyhodnocena komunikace bank v souvislosti s vytvořenými segmenty a také jsou formulována doporučení týkající se targetingu jednotlivých segmentů. Veškeré analýzy jsou postaveny na skutečných datech z reálného prostředí.
Klíčová slova: média; komunikační nástroje; komunikační plánování; marketing; banky; segmentace; marketingová komunikace; bankovní trh; targeting
Název práce: Analysis of Marketing Communication in the Banking Sector and Segmentation of Consumers in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Jedlička, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The importance of the banking sector keeps growing in the modern world, and the marketing communication of banks intensifies as competition heightens. The diploma thesis covers not only the analysis of communication tools of banks, evaluation and comparison of the effectivity of their communication, but also segmentation and targeting of consumers of banking products in the Czech Republic. Conducting segmentation helps to understand consumers better, choose suitable target segments and to create tailored communication. At the end of the thesis, the communication of banks is evaluated in relation to the created segments, and recommendations are made about targeting the segments. All analyses in the thesis are based on real data.
Klíčová slova: communication tools; communication planning; segmentation; banking sector; banks; marketing; media; marketing communication; targeting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2015
Datum podání práce: 24. 4. 2016
Datum obhajoby: 31. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53928/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: