Marketing v sociálních sítích se zaměřením na Facebook a jeho využití ve společnosti Truhlářství 3J spol. s.r.o

Název práce: Marketing v sociálních sítích se zaměřením na Facebook a jeho využití ve společnosti Truhlářství 3J spol. s.r.o
Autor(ka) práce: Šrámková, Adéla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingem v sociálních sítích se zaměřením na Facebook a jeho využití ve společnosti Truhlářství 3J. Hlavními cíli bakalářské práce jsou popsat pojmy související s marketingem a sociálními sítěmi a tyto poznatky aplikovat na společnost Truhlářství 3J s cílem analyzovat vliv prezentace na Facebooku. Dalším cílem práce je zvýšit povědomí o společnosti Truhlářství 3J. V rámci práce byl společnosti Truhlářství 3J založen a následně spravován profil na Facebooku. Při spravování facebookové stránky byla využita řada funkcí, které tato sociální síť nabízí, včetně placené propagace. Fungování facebookové stránky bylo následně zanalyzováno.
Klíčová slova: sociální sítě; marketing; Truhlářství 3J; Facebook; analýza
Název práce: Marketing on social networks with specialization on the Facebook and its application on the company Truhlářství 3J
Autor(ka) práce: Šrámková, Adéla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the marketing on social networks with specialization on the Facebook and its application on the company Truhlářství 3J. The main goals of the bachelor thesis are the descriptions of the terms related with marketing and social networks. Thesis is focused on the application of the theoretical terms on the company Truhlářství 3J with the aim to analyse the presentation on the Facebook. The next goal of this bachelor thesis is to increase an awareness of the company Truhlářství 3J. The creation and the subsequent administration of the Facebook page of the company Truhlářství 3J is a part of this thesis. Many tools of the Facebook have been used during the administration of the Facebook page including the paid promotion. The functioning of the Facebook page has been subsequently analysed.
Klíčová slova: Truhlářství 3J; analysis; Facebook; marketing; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2015
Datum podání práce: 10. 5. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53047/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: