Obsahově-marketingové strategie v podnikání

Název práce: Content marketing strategy in business
Autor(ka) práce: Mysina, Karina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This master thesis introduces the modern entertaining, educating, and inspiring way of communication with customers which is content marketing. The author established the following goals while running the research: to define the elements of content marketing strategy; to analyze the existing content marketing strategy of the case brand; to build buyer persona profile for the case brand's target segment; to develop recommendations for improvement of the case brand's content marketing strategy. The case brand chosen is Adidas. The author analyzes the existing content marketing strategy of the brand with the help of five essential SEO audits, particularly, technical SEO audit, keywords research, content audit, link footprint, and social SEO audit. In addition, consumer analysis in the form of questionnaire is run to develop buyer persona for Adidas. The outcomes of interview with an Adidas employee facilitated the analysis. As a result, the author generated the content plan and recommendations for improvement content marketing strategy of the main distribution channels. Moreover buyer persona and the content marketing funnel with three levels of likelihood were created.
Klíčová slova: buyer persona; content plan; content marketing strategy
Název práce: Obsahově-marketingové strategie v podnikání
Autor(ka) práce: Mysina, Karina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce představuje moderní, edukativní a inspirativní způsob komunikace se zákazníkem, nazývanou obsahový marketing. Autorka stanovuje následující cíle jejího výzkumu: definovat elementy obsahového marketingu, analyzovat existující obsahově-marketingovou strategii značky z případové studie, vytyčit profil kupujícího pro cílový segment značky z případové studie, vytvořit doporučení na vylepšení současné obsahově-marketingové strategie výše zmíněné značky. Zvolenou značkou je Adidas. Autorka analyzuje současnou obsahově-marketingovou strategii značky s pomocí pěti klíčových SEO auditů, jmenovitě s pomocí technického SEO auditu, výzkumu klíčových slov, obsahového auditu, auditu webových odkazů a společenského SEO auditu. Dále je použita analýza kupujících ve formě dotazníku s cílem vytvořit profil typického zákazníka firmy Adidas. Analýzu doplňuje i rozhovor se zaměstnancem firmy Adidas. Autorka výsledně vytvořila obashový plán a doporučení pro zlepšení obsahově-marketingové strategie hlavních distribučních kanálů. Dále byly vytvořeny také profil typického zákazníka a obsahově-marketingový konverzní okruh s třemi různými stupněmi pravděpodobnosti.
Klíčová slova: obsah marketingová strategie; kupující persona; obsah plánu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2014
Datum podání práce: 16. 8. 2015
Datum obhajoby: 27. 8. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49775/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: