Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu

Název práce: Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Autor(ka) práce: Marušáková, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Švarc, Zbyněk
Oponenti práce: Boháček, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Pojmy z oblasti regulace reklamy. Regulace reklamy z hlediska obsahu a objemu. Kodex reklamy a Rada pro reklamu. Dozor nad reklamou. Obrana proti nevyžádané reklamě.
Klíčová slova: -
Název práce: Advertising: Regulation and Code of Ethics of The Council for Advertising
Autor(ka) práce: Marušáková, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Švarc, Zbyněk
Oponenti práce: Boháček, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra podnikového a evropského práva

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 4. 2008
Datum podání práce: 21. 4. 2008
Datum obhajoby: 23. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8209/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: