Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

Commercial communication of RED BULL on the Czech market

Autor práce: Gavrilova, Polina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Osoba oponující práci: Asmalovskij, Alexandr

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Typ práce: Bachelor thesis
Jazyk práce: English
Abstrakt: Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace. Dále realizace případové studie Red Bullu se uskuteční skrz primárního výzkumu, který sloužil jako hlavní zdroj informací.
Klíčová slova: energy drink; brand image; brand identity; commercial communication; Czech Republic

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Bc.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of International Relations
Název katedry: Department of Retailing and Commercial Communications
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 22.05.2017
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce57587_gavp00.pdf [1,54 MB]
Veřejná příloha15256_gavp00.docx [483,17 kB]
Oponentura52264_xasmo00.pdf [62,69 kB]
Hodnocení vedoucího57587_prusa.pdf [63,20 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/57587/podrobnosti