Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu

Název práce: Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
Autor(ka) práce: Šušková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Hromek, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá představením programatického nákupu internetové reklamy se zaměřením na model Real-time bidding v kontextu internetového marketingu. Na základě provedeného výzkumu práce zhodnocuje současný význam a predikuje budoucí vývoj programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu v komparaci s vývojem v zahraničí. Pomocí dílčích datových analýz práce posuzuje účinnost a významnost programatického nákupu internetové reklamy z pohledu předního vydavatele internetové reklamy Seznam.cz.
Klíčová slova: programatický nákup; Real-time bidding; internetový marketing
Název práce: The importance of programmatic buying in online advertising on the Czech market
Autor(ka) práce: Šušková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Hromek, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is concerned with introduction of programmatic buying with the focus on the Real-time bidding model in the context of online marketing. Based on the analysis of secondary research it evaluates the present importance and predicts the future development of programmatic buying on the Czech market in comparison to the development in foreign countries. By author´s own several data analyses the thesis evaluates the effectiveness of programmatic buying in online advertising and the significance of its use from the perspective of the prominent Czech publisher Seznam.cz.
Klíčová slova: online marketing; Real-time bidding; programmatic buying

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 2. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 31. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56339/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: