Strategická analýza podniku Culinary ukládat Karavaevs bratři

Název práce: Strategicheskiy analiz companii Kulinarnaya lavka bratiev Karavaevih
Autor(ka) práce: Nazarova, Daria
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Velinov, Emil
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Predmetom bakalavrskoj raboty yavlyaetsya organizaciya «Kulinarnaya lavka brat'ev Karavaevyh». Cel'yu raboty yavlyaetsya provedenie strategicheskogo analiza hozyajstvennoj deyatel'nosti kompanii, ocenka ehffektivnosti tekushchej strategii i razrabotka rekomendacij i predlozhenij dlya izmeneniya strategii razvitiya kompanii,zaregistrirovannoj na territorii RF v kachestve individual'nogo predprinimatelya - IP Solov'yova Viktoriya Nikolaevna. Potrebitelyu issleduemaya kompaniya izvestna pod brendom «Kulinarnaya lavka brat'ev Karavaevyh». Ona predstavlyaet soboj set' restoranov gotovoj produkcii, prodayushchejsya po vesu.Bakalavrskaya rabota byla na dve osnovnye chasti. V pervoj chasti rabotyraskryt smysl osnovnyh ponyatij, otnosyashchihsya k sfere strategicheskogo analiza, raskryta sushchnost' i mekhanizmy osnovnyh metodov strategicheskogo analiza. Vtoraya chast' harakterizuet kompaniyu i ee hozyajstvennuyu deyatel'nost', opisyvaet ee finansovoe sostoyanie. Takzhe vo vtoroj chasti proveden detal'nyj strategicheskij analiz organizaciya«Kulinarnaya lavka brat'ev Karavaevyh»na osnove metodov i instrumentov, izuchennyh v teoreticheskoj chasti raboty.
Klíčová slova: restorsnniy bisness; Strategicheskiy analiz; Kulinarnaya lavka bratiev Karavaevih
Název práce: Strategická analýza podniku Culinary ukládat Karavaevs bratři
Autor(ka) práce: Nazarova, Daria
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Velinov, Emil
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je organizace Culinary ukládání Karavaevs bratři. Cílem je provést strategickou analýzu obchodních aktivit společnosti, vyhodnocení účinnosti současných politik a vytvořit doporučení a návrhy ke změně rozvojové strategie společnosti, registrované na území Ruské federace jako samostatný podnikatel - SP Solovova Viktoriya Nikolaevna. Spotřebitelský průzkum společnosti je známá pod názvem „kulinářská ukládat Karavaevs bratři.“ Jedná se o řetězec restaurací hotových výrobků prodávaných hmot. Bakalářská práce má dvě hlavní části. V první části rabotyraskryt významu základních pojmů vztahujících se k oblasti strategické analýzy, odhaluje podstatu a mechanismy hlavních metod strategické analýzy. Druhá část popisuje společnost a její podnikání, popisuje její finanční situaci. Také ve druhé části, detailní strategická analýza organizace, Cook bratrů Karavaevs obchod na základě metod a nástrojů získaných v teoretické části práce.
Klíčová slova: strategická analýza; Kulinarske obchod Karavaevs bratři; restaurace podnikání
Název práce: Strategic analysis of company "Kulinarnaya lavka bratev Karavaevykh"
Autor(ka) práce: Nazarova, Daria
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Velinov, Emil
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
The subject of the bachelor's work is the organization Culinary Shop of the Karavaev brothers. The purpose of the work is to conduct a strategic analysis of the company's economic activities, evaluate the effectiveness of the current strategy and develop recommendations and proposals for changing the development strategy of the company registered in the territory of the Russian Federation as an individual entrepreneur - IP Solovyova Viktoriya Nikolaevna. The researched company is known to the consumer under the brand Culinary shop of the brothers Karavaevs. It is a network of restaurants of finished products sold by weight.Bachelor's work was in two main parts. In the first part of the work, the meaning of the basic concepts related to the sphere of strategic analysis is disclosed, the essence and mechanisms of the main methods of strategic analysis are revealed. The second part describes the company and its economic activities, describes its financial status. Also in the second part of the detailed strategic analysis of the organization Culinary Shop Brothers Karavaevs based on the methods and tools studied in the theoretical part of the work.
Klíčová slova: restaurant business; Culinary shop of the brothers Karavaevs; strategic analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Ekonomika predprijatija i menedžment
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2017
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 16. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61034/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: