Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain

Autor práce: Jablonska, Malgorzata Izabela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Osoba oponující práci: Machek, Ondřej

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain
Typ práce: Master thesis
Jazyk práce: English
Abstrakt: The main purpose of this dissertation is to understand what type of Artificial Intelligence solutions have been implemented in the digital advertising and how those innovations influenced the industry’s ecosystem. In order to reach this goal a solid literature review was performed and an empirical research has been developed by interviewing a sample of representatives from different stages of the value chain.
Klíčová slova: Artificial Intelligence ; Digital Advertising ; AI in Digital Advertising

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of Business Administration
Název katedry: Department of strategy
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 4. 2017
Datum podání práce: 16. 5. 2018
Datum obhajoby: 15.06.2018
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce61967_jabm00.pdf [2,27 MB]
Veřejná příloha17330_jabm00.pdf [1,58 MB]
Oponentura55410_maco01.pdf [370,29 kB]
Hodnocení vedoucího61967_tylll.pdf [132,53 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/61967/podrobnosti