Analýza masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu

Název práce: Analýza masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu
Autor(ka) práce: Novotná, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu ve vybraných mediatypech tisku, televize a rozhlasu. Cílem práce je popsat trh galerií a muzeí prostřednictvím analýzy jejich masmediální komunikace ve jmenovaných letech a mediatypech s následnou syntézou poznatků. Práce mapuje především strukturu trhu na základě právního zřízení zúčastněných subjektů, jejich geografické příslušnosti a způsobu, jakým realizují marketingovou komunikaci. Součástí je také predikace budoucího vývoje masové komunikace a nalezení specifických charakteristik tohoto trhu. Pro vypracování analýzy jsou použita data popisující celou masově komunikující populaci na trhu galerií a muzeí.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Analýza; Masová média; Trh galerií a muzeí; Muzejnictví; Masová komunikace
Název práce: Analysis of mass media communication in museums and galleries in 2010-2016 on the Czech mass media market
Autor(ka) práce: Novotná, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma Thesis is focused on the mass-media communication analysis on the Czech galleries and museums market in 2010 - 2016. Three media types have been selected: print, television and radio. The aim of the diploma thesis is to describe galleries and museums market by the analysis of its mass-media communication in the mentioned period. The findings are sumarized at the end of the thesis. The diploma thesis is mainly describing the structure of the market by the information of the legal form of communicating subjects, their geographical location, and the form in which they excercise their marketing communication. A part of the thesis also deals with the prediction of future development of mass communication. Special characteristics of the analyzed market are described. The data describing only those museums and and galleries which used mass communication was used for the purposes of this Thesis.
Klíčová slova: Mass Media Communication; Marketing Communication; Analysis; Mass Media; Galleries and Museums Market; Museums

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 4. 2017
Datum podání práce: 26. 4. 2018
Datum obhajoby: 17. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62032/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: