Návrh marketingové komunikace pro uvedení Free to play mobilní hry na český trh
Název práce: | Návrh marketingové komunikace pro uvedení Free to play mobilní hry na český trh |
---|---|
Autor(ka) práce: | Landsfeld, Jan |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Kolouchová, Daniela |
Oponenti práce: | Vávra, Oldřich |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem práce je zmapovat nový fenomén free-to-play mobilních her a hlavní nástroje jejich marketingové komunikace a následně vytvořit plán marketingové komunikace pro připravovanou mobilní free-to-play hru. První část práce se zabývá vymezením celého herního trhu a následně trhu s mobilními hrami. Poté definuje herní model free-to-play a způsoby jeho monetizace. Dále první část této práce obsahuje vymezení nástrojů marketingové komunikace používaných vývojáři free-to-play mobilních her a také tradičních kanálů marketingové komunikace. Praktická část této práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří analýza vybraných free-to-play mobilních her. Druhou část praktické části tvoří kvalitativní výzkum provedený pomocí polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Respondenty byli aktivní hráči mobilních her. Výstupem práce je plán komunikace pro připravovanou free-to-play mobilní hru vytvořený na základě dat získaných v praktické části. |
Klíčová slova: | mobilní hry; free-to-play; marketing; komunikace |
Název práce: | Proposal of a marketing communication for an introduction of a Free to play mobile game to the Czech market |
---|---|
Autor(ka) práce: | Landsfeld, Jan |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Kolouchová, Daniela |
Oponenti práce: | Vávra, Oldřich |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of this thesis is to map a new phenomenon of free-to-play mobile games and the main tools of their marketing communication and subsequently to create a marketing communication plan for the upcoming free-to-play mobile game. First part of this thesis deals with the definition of the whole gaming market and the subsequent mobile games market. Thesis then defines the free-to-play gaming model and how it is monetized. Furthermore, the first part of this thesis contains the definition of marketing communication tools used by the developers of free-to-play mobile games as well as traditional channels of marketing communication. The practical part of this work is divided into two parts. First part is an analysis of selected free-to-play mobile games. The second part of the practical part consists of qualitative research carried out by semi-structured in-depth interviews. Respondents were active players of mobile games. The output of this work is a communication plan for a free-to-play mobile game. Creation of this plan is based on data obtained in the practical part. |
Klíčová slova: | marketing; communication; free-to-play; mobile games |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra marketingu |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 31. 12. 2018 |
---|---|
Datum podání práce: | 15. 5. 2019 |
Datum obhajoby: | 5. 6. 2019 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/68152/podrobnosti |