Návrh marketingové komunikace pro uvedení Free to play mobilní hry na český trh

Název práce: Návrh marketingové komunikace pro uvedení Free to play mobilní hry na český trh
Autor(ka) práce: Landsfeld, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zmapovat nový fenomén free-to-play mobilních her a hlavní nástroje jejich marketingové komunikace a následně vytvořit plán marketingové komunikace pro připravovanou mobilní free-to-play hru. První část práce se zabývá vymezením celého herního trhu a následně trhu s mobilními hrami. Poté definuje herní model free-to-play a způsoby jeho monetizace. Dále první část této práce obsahuje vymezení nástrojů marketingové komunikace používaných vývojáři free-to-play mobilních her a také tradičních kanálů marketingové komunikace. Praktická část této práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří analýza vybraných free-to-play mobilních her. Druhou část praktické části tvoří kvalitativní výzkum provedený pomocí polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Respondenty byli aktivní hráči mobilních her. Výstupem práce je plán komunikace pro připravovanou free-to-play mobilní hru vytvořený na základě dat získaných v praktické části.
Klíčová slova: mobilní hry; free-to-play; marketing; komunikace
Název práce: Proposal of a marketing communication for an introduction of a Free to play mobile game to the Czech market
Autor(ka) práce: Landsfeld, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to map a new phenomenon of free-to-play mobile games and the main tools of their marketing communication and subsequently to create a marketing communication plan for the upcoming free-to-play mobile game. First part of this thesis deals with the definition of the whole gaming market and the subsequent mobile games market. Thesis then defines the free-to-play gaming model and how it is monetized. Furthermore, the first part of this thesis contains the definition of marketing communication tools used by the developers of free-to-play mobile games as well as traditional channels of marketing communication. The practical part of this work is divided into two parts. First part is an analysis of selected free-to-play mobile games. The second part of the practical part consists of qualitative research carried out by semi-structured in-depth interviews. Respondents were active players of mobile games. The output of this work is a communication plan for a free-to-play mobile game. Creation of this plan is based on data obtained in the practical part.
Klíčová slova: marketing; communication; free-to-play; mobile games

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 12. 2018
Datum podání práce: 15. 5. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68152/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: