Využitie informačných technológií na podporu marketingových kampaní

Autor práce: Hrebeňáková, Ingrida
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Maryška, Miloš
Osoba oponující práci: Espinoza, Felix

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Využitie informačných technológií na podporu marketingových kampaní
Typ práce: info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa venuje prepojeniu marketingu a informačných technológii. Skúma sa, aké informačné technológie sú nutné, aby boli marketingové kampane správne nastavené, správne fungovali a aby sa dali efektívne analyzovať. Najprv sú v tejto práci spracované teoretické základy podnikovej informatiky a základy marketingu, ktoré sú kľúčové pre túto prácu. Následne je predstavená konkrétna spoločnosť, ktorá pre túto bakalársku prácu poskytla podklady. Je charakterizované fungovanie jej pravidelných marketingových kampaní. Ďalej sú popísané informačné technológie, ktoré sa využívajú na podporu, správu alebo vyhodnocovanie marketingových kampaní. V neposlednom rade sú zhodnotené využívané informačné technológie vo vybranom podniku. V závere je predstavené ďalšie plánované zavedenie nových informačných technológií na zlepšenie a zefektívnenie procesov akokoľvek súvisiacich s marketingovými kampaňami v konkrétnej spoločnosti.
Klíčová slova: podniková informatika; základy marketingu; informačné technológie; informačné systémy

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Bc.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of Informatics and Statistics
Název katedry: Department of Information Technologies
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Využitie informačných technológií na podporu marketingových kampaní
Překlad názvu: Use of information technologies to support marketing campaigns
Typ práce: Bachelor thesis
Jazyk práce: Slovak
Abstrakt: This bachelor thesis deals with interconnection of marketing and information technologies. Firstly, an examination of needed information technologies takes place that set marketing campaigns for proper application and for their effective analysis. Secondly, elaboration of important theoretical foundations of business informatics and the basics of marketing is presented. Subsequently, for a particular presented company, the functioning and principles of its marketing campaigns are characterized. Next, the information technologies that are used to support, manage or evaulate marketing campaigns are described and are evaluated for the previously presented company. Finally, a presentation of planned introduction to the new information technologies, that may improve and effectively streamline processes related to marketing campaigns in the previously presented company, takes place.
Klíčová slova: information systems; information technologies; marketing basics; business informatics

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Bc.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of Informatics and Statistics
Název katedry: Department of Information Technologies
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2018
Datum podání práce: 13. 6. 2019
Datum obhajoby: 14.06.2019

Soubory ke stažení

Hlavní práce68473_hrei00.pdf [936,00 kB]
Oponentura61187_xespf01.pdf [64,12 kB]
Hodnocení vedoucího68473_maryskam.pdf [63,44 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/68473/podrobnosti