Lokativní média v marketingu

Název práce: Lokativní média v marketingu
Autor(ka) práce: Štípková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá lokativními médii, jejíž cílem je přinést výsledky o pohybu účastníků výzkumu po obchodním centru a při výzkumu využít nové technologie k záznamu trajektorie respondentů. Teoretická část práce se zaobírá podstatou pojmu lokativní média, systémem GPS a lokačně poziční službami. Poskytuje také informace o využití mobilních zařízeních pro lokační mobilní marketing. Praktická část se věnuje výzkumu, při kterém jsou využity nové formy technologií k záznamu pohybu účastníků. Jejich jednání je následně diskutováno v hloubkových rozhovorech, které slouží k analýze chování účastníka výzkumu po obchodním centru a podnětech ovlivňující jeho trajektorii. Jeden z hlavních cílů je prověřit danou metodiku a přinést výsledky z provedeného experimentu.
Klíčová slova: lokativní média; systém GPS; LBS služby; trajektorie; mobilní marketing
Název práce: Locative media in marketing
Autor(ka) práce: Štípková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with locative media, whose aim is to bring results of research participant ‘s movement around the shopping center and to use new technologies to record respondent ‘s trajectory. The theoretical part of the thesis is concerned with the essence of the term locative media, GPS system and LBS services. It also provides information about use of mobile devices for location- based mobile marketing. The practical part is devoted to research using new forms of technology to record the movement of participants. Subsequently, their trajectories are discussed in depth interviews, which serve to analyze the behavior of the research participants in the shopping center and to find the stimuli affecting trajectories. One of the main goals is to test the methodology and present results from the experiment.
Klíčová slova: Locative media; GPS; LBS services; Trajectories; Mobile marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 4. 2017
Datum podání práce: 25. 6. 2019
Datum obhajoby: 21. 8. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61851/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: