Guideline: Přehled literatury a zdrojů
Přehled použité literatury a dalších zdrojů, ze kterých bylo při návrhu metodiky MMSP čerpáno.
Main Description

1. GOOLSBEE, Austan D. a KLENOW, Peter J. Internet Rising, Prices Falling: Measuring Inflation in a World of E-Commerce. [Dostupné z: http://www.klenow.com/internet-rising-prices-falling_Goolsbee_Klenow.pdf] Pittsburgh, PA : AEA Papers and Proceedings vol. 108, 2018.

2. PHILLIPS, Judah. Ecommerce analytics: analyze and improve the impact of your digital strategy. Old Tappan, New Jersey : Pearson Education, 2016. ISBN 978-0-13-417728-1.

3. W3Techs. Usage statistics and market share of Google Analytics for websites. Web Technology Surveys. [Online] Q-Success, Leden 2019. [Citace: 12. Leden 2019.] Dostupné z: https://w3techs.com/technologies/details/ta-googleanalytics/all/all.

4. TURBAN, Efraim, a další. Electronic commerce: a managerial and social networks perspective. Cham : Springer, 2015. ISBN 978-3-319-10091-3.

5. DE RIDDER, Jente. How accurate are Google Analytics Demographic Reports. humix. [Online] 17. Březen 2014. [Citace: 12. Leden 2019.] Dostupné z: https://www.humix.be/blog/accurate-google-analytics-demographic-reports/.

6. GÁLA, Libor, POUR, Jan a TOMAN, Prokop. Podniková informatika: počítačové aplikace v podnikové a mezipodnikové praxi, technologie informačních systémů, řízení a rozvoj podnikové informatiky. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1278-4.

7. BRUNEC, Jan. Google Analytics. Praha : Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6.

8. Google. Integrating CRM Data with Google Analytics to create Google Ads Remarketing Audiences. Google Developers. [Online] 30. Červenec 2018. [Citace: 2. Březen 2019.] Dostupné z: https://developers.google.com/analytics/solutions/crm-integration.

9. Google. Vlastní dimenze a metriky: Přidejte do přehledů i nestandardní údaje. Nápověda Analytics. [Online] 2019. [Citace: 13. Leden 2019.] Dostupné z: https://support.google.com/analytics/answer/2709828?hl=cs.

10. Google. Jak je v Analytics definována návštěva webu. Nápověda Analytics. [Online] 2019. [Citace: 13. Leden 2019.] Dostupné z: https://support.google.com/analytics/answer/2731565?hl=cs.

11. CLIFTON, Brian. Advanced Web metrics with Google Analytics. 2nd ed. Indianapolis : Wiley Pub., 2010. ISBN 978-0-470-56231-4.

12. Google. Measurement Protocol Parameter Reference. Google Developers. [Online] Červenec 2018. [Citace: 15. Leden 2019.] Dostupné z: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/protocol/v1/parameters.

13. Google. Track Google Analytics Events. Google Developers. [Online] 30. Červenec 2018. [Citace: 9. Únor 2019.] Dostupné z: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/gtagjs/events.

14. GÁLA, Libor, POUR, Jan a ŠEDIVÁ, Zuzana. Podniková informatika. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha : Expert (Grada), 2009. ISBN 978-80-247-2615-1.

15. Google. Import údajů: Získejte jednotný přehled o svých údajích. Nápověda Analytics. [Online] [Citace: 9. Únor 2019.] Dostupné z: https://support.google.com/analytics/answer/3191589?hl=cs.

16. W3Techs. Usage statistics and market share of Google Tag Manager for websites. Web Technology Surveys. [Online] Q-Success. [Citace: 23. Únor 2019.] Dostupné z: https://w3techs.com/technologies/details/tg-google/all/all.

17. WEBER, Jonathan a WAISBERG, Daniel. Practical Google Analytics and Google Tag Manager for developers. New York, NY : Apress, 2015. ISBN 978-1-4842-0266-1.

18. WAISBERG, Daniel. Google analytics integrations. Indianapolis, IN : Wiley, 2015. ISBN: 978-1-119-05306-4.

19. Ministerstvo vnitra České republiky. Co je GDPR. Orientace v GDPR. [Online] [Citace: 24. Únor 2019.] Dostupné z: https://www.mvcr.cz/gdpr/clanek/co-je-gdpr.aspx.

20. VAŠÍČEK, Libor. To podstatné z GDPR | OsobniData.cz. Praha : LegalPartners, 2018.

21. KMOŠKOVÁ, Jitka a KORNEL, Martin. Co je, co není a co bude osobní údaj podle GDPR. Frank Bold Advokáti. [Online] Frank Bold, 10. Únor 2018. [Citace: 24. Únor 2019.] Dostupné z: https://www.fbadvokati.cz/cs/clanky/541-co-je-co-neni-a-co-bude-osobni-udaj-podle-gdpr.

22. Úřad pro ochranu osobních údajů. GDPR stručně. GDPR (obecné nařízení). [Online] Úřad pro ochranu osobních údajů, 2018. [Citace: 24. Únor 2019.] Dostupné z: https://www.uoou.cz/gdpr-strucne/ds-4843.

23. KINDLOVÁ, Ilona a ŠVEC, Michal. Práva a povinnosti související s právní úpravou tzv. „cookies“. epravo.cz. [Online] KŠD LEGAL advokátní kancelář s.r.o., 4. Červen 2014. [Citace: 24. Únor 2019.] Dostupné z: https://www.epravo.cz/top/clanky/prava-a-povinnosti-souvisejici-s-pravni-upravou-tzv-cookies-94488.html.

24. Česká republika. Listina základních práv a svobod. [Online] usnesení předsednictva České národní rady, 16. Prosinec 1992. Dostupné z: https://www.psp.cz/docs/laws/listina.html.

25. Česká republika. Trestní zákoník (40/2009 Sb.). Část druhá, Hlava II, Díl 2, § 180. [Online] 19. Září 2015. Dostupné z: http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-2-dil-2-paragraf-180.

26. European Commission. EU-US Privacy Shield. Data protection. [Online] Justice and Consumers Department, 2016. Dostupné z: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/eu-us-data-transfers_en.

27. VEČERKOVÁ, Eva. Nekalá soutěž a reklama: (vybrané kapitoly). Brno : Masarykova univerzita, 2005. ISBN 80-210-3607-9.

28. Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění. Kodex v sedmi bodech. Mezinárodní Kodex ICC/ESOMAR. [Online] [Citace: 24. Únor 2019.] Dostupné z: http://simar.cz/standardy/kvalitativni-standardy-icc/esomar/kodex-v-sedmi-bodech.html.

29. Association of National Advertisers. Guidelines for Ethical Business Practice. Data Marketing & Analytics. [Online] [Citace: 24. Únor 2019.] Dostupné z: https://thedma.org/accountability/ethics-and-compliance/dma-ethical-guidelines/.

30. Digital Analytics Association. The Web Analyst's Code of Ethics. [Online] [Citace: 24. Únor 2019.] Dostupné z: https://www.digitalanalyticsassociation.org/codeofethics.

31. Google. Measurement Protocol, SDK, and User ID Feature Policy. Google Developers. [Online] 15. Říjen 2018. [Citace: 24. Únor 2019.] Dostupné z: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/protocol/policy.

32. Google. Anonymizace IP adres ve službě Analytics. Nápověda Analytics. [Online] [Citace: 24. Únor 2019.] Dostupné z: https://support.google.com/analytics/answer/2763052?hl=cs.

33. BRUCKNER, Tomáš. Tvorba informačních systémů: principy, metodiky, architektury. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4153-6.

34. BUCHALCEVOVÁ, Alena. Metodiky vývoje a údržby informačních systémů: kategorizace, agilní metodiky, vzory pro návrh metodiky. Praha : Grada, 2005. ISBN 80-247-1075-7.

35. Google. Dimensions & Metrics Explorer. Google Developers. [Online] [Citace: 15. Leden 2019.] Dostupné z: https://developers.google.com/analytics/devguides/reporting/core/dimsmets.

36. DRKUŠIC, Emil. Website Analytics: A Google Analytics Data Model. Vertabelo. [Online] 4. Říjen 2017. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.vertabelo.com/blog/technical-articles/website-analytics-a-google-analytics-data-model.

37. GoodData Corporation. Analyzing Website Traffic Using Google Analytics. GoodData Help. [Online] 2019. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://help.gooddata.com/display/doc/Analyzing+Website+Traffic+Using+Google+Analytics.

38. SELIG, Jeff. Ultimate Google Analytics Dimensions and Metrics List. Overdrive Interactive. [Online] 3. Únor 2018. [Citace: 2. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.ovrdrv.com/ultimate-google-analytics-dimensions-and-metrics-list/.

39. HALL, Doug. Mixing Google Analytics Dimensions and Metrics. Digital Debrief: Data Related Thoughts. [Online] 17. Květen 2016. [Citace: 2. Březen 2019.] Dostupné z: http://www.kristaseiden.com/mixing-google-analytics-dimensions-and-metrics/.

40. ROSCHE, Emily. Understanding Scope In Google Analytics Reporting. Bounteous: Creating Big-Picture Digital Solution. [Online] 30. Listopad 2016. [Citace: 2. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.bounteous.com/insights/2016/11/30/understanding-scope-google-analytics-reporting/?ns=l.

41. SHARMA, Himanshu. Google Analytics GDPR Checklist. Become GDPR compliant using GA. Optimize Smart - Analytics Consulting & Conversion Optimization. [Online] 28. Září 2018. [Citace: 2. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.optimizesmart.com/checklist-to-become-gdpr-compliant-with-google-analytics/.

42. KOKS, Paul. How to Deal With Personally Identifiable Information (PII) in Google Analytics. Online Metrics | Google Analytics Courses and Consulting. [Online] 3. Leden 2017. [Citace: 2. Březen 2019.] Dostupné z: https://online-metrics.com/pii-google-analytics/.

43. SHERMAN, Rick. Business intelligence guidebook: from data integration to analytics. Amsterdam : Elsevier, 2015. ISBN 978-0-12-411461-6.

44. DAYAL, Umeshwar, a další. Data Integration Flows for Business Intelligence. Saint Petersburg : EDBT 2009, 2009. ISBN 978-1-60558-422-5.

45. ELMELEEFY, Hazem, a další. Overview of Turn Data Management Platform for Digital. Trento : VLDB Endowment, 2013.

46. VAN DER VURST, Bart. Can Google Analytics be my DMP? element61 | Thought-leading Business Analytics & Performance Management. [Online] 28. Srpen 2018. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.element61.be/en/resource/can-google-analytics-be-my-dmp.

47. HÄRDER, Theo. DBMS Architecture—Still an Open Problem. Kaiserslautern : BTW vol.65, 2005.

48. ROUSE, Margaret. Data stewardship definition. Building an effective data governance framework. [Online] TechTarget, Červen 2013. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://searchdatamanagement.techtarget.com/definition/data-stewardship.

49. Gartner, Inc. SI (system integrator). IT Glossary. [Online] [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.gartner.com/it-glossary/si-system-integrator.

50. Microsoft. What is middleware? Microsoft Azure. [Online] [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://azure.microsoft.com/en-us/overview/what-is-middleware/.

51. BARNES, Samantha. Using Google Analytics Measurement Protocol With Webhooks. Bounteous: Creating Big-Picture Digital Solutions. [Online] 9. Červen 2016. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.bounteous.com/insights/2016/06/09/using-google-analytics-measurement-protocol-webhooks/.

52. Lantronix, Inc. Lantronix Demonstrates Solution to Connect Internet of Things Applications to Google Analytics. Industrial Internet of Things (IIoT) Connectivity Solutions | IoT Devices. [Online] 25. Únor 2014. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.lantronix.com/newsroom/press-releases/lantronix-demonstrates-solution-connect-internet-things-applications-google-analytics/.

53. MANGOLD, Benjamin. Co potřebujete vědět o službě Google Analytics a soukromí. Loves Data - Learn Google Analytics, Google Ads & More. [Online] 2016. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.lovesdata.com/blog/2016/what-you-need-to-know-about-google-analytics-and-privacy.

54. ALLEN, Matt. Top Data Security Concerns Around Data Integration. MarkLogic | Data integration and NoSQL Databases for Your Business. [Online] 16. Říjen 2017. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.marklogic.com/blog/top-data-security-issues-integrating-data/.

55. HOLMAN, Victor. The Data Integration Lifecycle. Business Marketing & Consulting Expert Florida | Victor Holman. [Online] 7. Listopad 2013. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: http://www.victorholman.com/2013/11/07/the-data-integration-lifecycle/.

56. VAHALÍK, Tomáš. Odhadujete pracnost projektu? Systémový integrátor. [Online] 2013. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: http://www.komix-inxmail.cz/upload/noviny2004c.pdf.

57. GAURAW, Kumar. Data Integration Techniques And Their Challenges. Data Integration Ninjas. [Online] 27. Únor 2015. [Citace: 3. Březen 2019.] Dostupné z: http://www.dataintegration.ninja/data-integration-techniques-and-its-challenges/.

58. LEVY, Alon Y. Logic-Based Techniques in Data Integration. [autor knihy] Jack MINKER. Logic-Based Artificial Intelligence. Springer, Boston, MA : The Springer International Series in Engineering and Computer Science, 2000.

59. SCHWALBE, Kathy. Řízení projektů v IT. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1526-8.

60. REJNKOVÁ, Petra. Lokalizace a přizpůsobení metodiky OpenUP. Diplomová práce. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2011.

61. BUCHALCEVOVÁ, Alena a STANOVSKÁ, Iva. Příklady modelů analýzy a návrhu aplikace v UML. Praha : Oeconomica, 2013. ISBN 978-80-245-1922-7.

62. BUCHALCEVOVÁ, Alena. Metodiky budování informačních systémů. Praha : Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1540-3.

63. The Eclipse Foundation. Eclipse Process Framework (EPF) Composer 1.0 Architecture Overview. Enabling Open Innovation & Collaboration | The Eclipse Foundation. [Online] [Citace: 9. 3 2019.] Dostupné z: https://www.eclipse.org/epf/composer_architecture/.

64. ŠILHAVÝ, Radek, a další. Vybrané aspekty návrhu webových informačních systemů. Vsetín : Šilhavý, s.r.o., 2013. ISBN 978-80-904741-3-0.

65. The Eclipse Foundation. Eclipse Process Framework Project (EPF). Enabling Open Innovation & Collaboration | The Eclipse Foundation. [Online] 5. Červen 2018. [Citace: 16. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.eclipse.org/epf/.

66. BOEHM, Barry W. Verifying and Validating Software Requirements and Design Specifications. IEEE Software. 1, 1984, Sv. 1.

67. Organisation Internationale de Normalisation. ISO/IEC/IEEE 29148:2018(en). Online Browsing Platform (OBP). [Online] 2018. [Citace: 22. Březen 2019.] Dostupné z: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec-ieee:29148:ed-2:v1:en.

68. ROSENAU, Milton D. Řízení projektů. Praha : Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-218-1.

69. SOMMERVILLE, Ian. Software Documentation. [Online] Pearson Education Ltd., 7. Listopad 2001. [Citace: 24. Březen 2019.] http://www.hostemostel.com/software/73.pdf.

70. BUREŠ, Miroslav, a další. Efektivní testování softwaru: klíčové otázky pro efektivitu testovacího procesu. Praha : Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5594-6.

71. HOHPE, Gregor a WOOLF, Bobby. Enterprise integration patterns: designing, building, and deploying messaging solutions. Boston : Addison-Wesley, 2004. ISBN 0-321-20068-3.

72. CABINET OFFICE. ITIL service transition. London : TSO, 2011. ISBN 0113313063.