Online marketingový specialista je odborníkem na oblast marketingové komunikace, kde zná možnosti běžně používaných
inzertních systémů a v rámci těchto systémů spravuje reklamní kampaně. V nástroji Google Analytics se Online
marketingový specialista orientuje, protože skrze něj vyhodnocuje úspěšnost a návratnost spravovaných kampaní. Online
marketingový specialista je tak schopen posoudit, jaká data z nástroje Google Analytics mu pomohou lépe vyhodnocovat
úspěšnost kampaní a jaká data mohou jím spravované kampaně nějakým způsobem vylepšit.
Typickým příkladem vylepšení inzerce je sestavení pokročilých remarketingových publik na základě integrovaných dat v
nástroji Google Analytics, které je možné naimportovat do inzertního systému Google Ads a lépe tak zacílit komunikaci
na relevantnější uživatele. Právě tento typ případů užití, kdy dochází k propojení integrovaných dat v Google Analytics
s marketingovou komunikací, tato role navrhuje a později aplikuje v praxi.
|