Signmaking jako součást komerčních komunikací

Název práce: Signmaking as a part of commercial communication
Autor(ka) práce: Hejda, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: -
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of the thesis is profiling signmaking as a part of commercial communication. Field of signmaking is present in marketing and time context. On one hand thesis presents theoretic fundamentals, on the other side presents real executions and the latest trends in the Czech market and the others markets.
Klíčová slova: advertising; marketing; signmaking
Název práce: Signmaking jako součást komerčních komunikací
Autor(ka) práce: Hejda, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: -
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem práce je analýza role signmakingu v rámci komerčních komunikací. Obor signmaking je představen jak v kontextu marketingovém, tak v kontextu časovém. Práce si současně klade za cíl předložit teoretické zásady oboru a na praktických ukázkách představit její přínos v podobě konkrétních realizací a nejnovější trendů a to jak na českém trhu tak i v zahraničí. V rámci odborné a obecně uznávané literatury není výrobě reklamy věnována větší pozornost. Práce proto představuje obor v širším kontextu, který zároveň slouží pro vytvoření základní představy o oboru samotném a jeho přínosu v rámci komunikace organizace.
Klíčová slova: marketing; Signmaking; reklama

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2006
Datum podání práce: 1. 9. 2007
Datum obhajoby: 9. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/14004/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: