Analýza trhu periodického tisku v České republice od roku 1989 do současnosti

Název práce: Analýza trhu periodického tisku v České republice od roku 1989 do současnosti
Autor(ka) práce: Frantová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Erbáková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se v první kapitole zabývá analýzou změn vlastnických vztahů českých celostátních i regionálních deníků a časopisů. Ve druhé a třetí kapitole verbálně i graficky analyzuje změny prodaného nákladu a čtenosti těchto periodik v letech 1989 - 2008. Závěry těchto analýz jsou prezentovány zvlášť pro vybrané segmenty periodik, a to pro deníky, regionální deníky, ženské časopisy, společenské časopisy, exkluzivní magazíny, časopisy o počítačích, zpravodajsko-publicistické magazíny a ekonomické týdeníky. Závěrečná kapitola pak zdůvodňuje dosažené výsledky analýz.
Klíčová slova: analýza; čtenářské segmenty; čtenost; periodický tisk; prodaný náklad
Název práce: Analysis of periodical press in the Czech Republic from the year 1989 up to the present
Autor(ka) práce: Frantová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Erbáková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In its first chapter, the thesis deals with the analysis of the changes in the Czech daily and regional newspapers and magazines' owners. The second and the third chapter analyse both verbally and graphically changes in sold number of copies and reading of these periodicals in the years 1989 - 2008. Conclusions of the analyses are presented separately for selected segments of periodicals: daily newspapers, regional newspapers, women's magazines, social magazines, exclusive magazines, magazines about computers and IT, news-journalistic magazines and economic weeklies. The last chapter justifies the reached output of the analyses.
Klíčová slova: readers' segments; readings; periodical press; analysis; sold numbers of copies

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2008
Datum podání práce: 1. 7. 2009
Datum obhajoby: 2. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16100/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: