Hlavní stránka
/ VŠKP / Analýza trhu periodického tisku v České republice od roku 1989 do současnosti - VŠKP
Analýza trhu periodického tisku v České republice od roku 1989 do současnosti
Autor práce: |
Frantová, Eva
|
Typ práce: |
Diplomová práce |
Vedoucí práce: |
Lhotáková, Markéta |
Osoba oponující práci: |
Erbáková, Jana |
Informace o vysokoškolské kvalifikační práci
Název práce: |
Analýza trhu periodického tisku v České republice od roku 1989 do současnosti |
Typ práce: |
Diplomová práce |
Jazyk práce: |
Česky |
Abstrakt: |
Diplomová práce se v první kapitole zabývá analýzou změn vlastnických vztahů českých celostátních i regionálních deníků a časopisů. Ve druhé a třetí kapitole verbálně i graficky analyzuje změny prodaného nákladu a čtenosti těchto periodik v letech 1989 - 2008. Závěry těchto analýz jsou prezentovány zvlášť pro vybrané segmenty periodik, a to pro deníky, regionální deníky, ženské časopisy, společenské časopisy, exkluzivní magazíny, časopisy o počítačích, zpravodajsko-publicistické magazíny a ekonomické týdeníky. Závěrečná kapitola pak zdůvodňuje dosažené výsledky analýz. |
Klíčová slova: |
analýza; čtenářské segmenty; čtenost; periodický tisk; prodaný náklad |
Informace o studiu
Studijní program a Studijní obor: |
Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod |
Typ studijního programu: |
Magisterský navazující studijní program |
Jméno přidělované hodnosti: |
Ing. |
Instituce přidělující hodnost: |
Vysoká škola ekonomická v Praze |
Název fakulty: |
Fakulta mezinárodních vztahů |
Název katedry: |
Katedra mezinárodního obchodu |
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: |
Vysoká škola ekonomická v Praze |
Informace o vysokoškolské kvalifikační práci
Název práce: |
Analýza trhu periodického tisku v České republice od roku 1989 do současnosti |
Překlad názvu: |
Analysis of periodical press in the Czech Republic from the year 1989 up to the present |
Typ práce: |
Master thesis |
Jazyk práce: |
Czech |
Abstrakt: |
In its first chapter, the thesis deals with the analysis of the changes in the Czech daily and regional newspapers and magazines' owners. The second and the third chapter analyse both verbally and graphically changes in sold number of copies and reading of these periodicals in the years 1989 - 2008. Conclusions of the analyses are presented separately for selected segments of periodicals: daily newspapers, regional newspapers, women's magazines, social magazines, exclusive magazines, magazines about computers and IT, news-journalistic magazines and economic weeklies. The last chapter justifies the reached output of the analyses. |
Klíčová slova: |
readers' segments; readings; periodical press; analysis; sold numbers of copies |
Informace o studiu
Studijní program a Studijní obor: |
Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod |
Typ studijního programu: |
Magisterský navazující studijní program |
Jméno přidělované hodnosti: |
Ing. |
Instituce přidělující hodnost: |
University of Economics, Prague |
Název fakulty: |
Faculty of International Relations |
Název katedry: |
Department of International Trade |
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: |
University of Economics, Prague |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: |
3. 11. 2008 |
Datum podání práce: |
1. 7. 2009 |
Datum obhajoby: |
02.06.2009 |
Výsledek obhajoby: |
Závěrečná práce byla úspěšně obhájena |
Soubory ke stažení
Údaje ze systému InSIS