Firemní komunikace a PR na Internetu

Název práce: Firemní komunikace a PR na Internetu
Autor(ka) práce: Kunert, Pavel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Pavlík, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá třemi základními problémy, které dále rozebírá a analyzuje. Je založena na srovnání tří firemních snah o efektivní public relations. Autor využívá pracovních zkušeností ze tří různých projektů v pozici osoby odpovědné za public relations a marketing. Práce tak ve výsledku porovnává možnosti a strategie tvorby efektivního public relations ve třech různě velkých společnostech. Kromě srovnávací studie těchto tří projektů, která sleduje jednak strategie rozličných podniků a jednak také možnosti využití internetu a dalších technologií pro větší efektivitu výsledné snahy, se práce zaměří také na analyzování úzké návaznosti marketingu a public relations. Přínosem práce je nový pohled na internetové PR z hlediska jeho návaznosti na informační systém používaný organizací, především na Customer Relationship Management část systému pro řízení vtahu s veřejností. Díky srovnání rozdílných strategií také pomůže odhalit chyby při realizaci public relations a zároveň pomůže s výběrem vhodných prostředků internetového PR. Třetí a čtvrtá kapitola práce popisuje začlenění public relations jednak do moderní internetové společnosti a komunikace, a jednak také do marketingového mixu organizací a firem. V dalších kapitolách již teoretické poznatky přecházejí v praxi na příkladech projektu hudebního festivalu Digital Sun a hudebního Clubu Na Rampě. Nejširší využití informačních technologií a IT/IS organizace pak uvidíme na příkladu přístupu k PR a marketingu ve společnosti Mironet, s.r.o.
Klíčová slova: CRM; public relations; PR; customer relationship management; firemní komunikace
Název práce: Corporate communications and PR on the Internet
Autor(ka) práce: Kunert, Pavel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Pavlík, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper deals with three basic problems, which also examines and analyzes. It is based on comparison of three company's efforts to effective public relations. Author derives benefit from his work experience from three different projects in the position of the person responsible for public relations and marketing. The Paper as a result compares options and strategies of making effective public relations in three different large companies. In addition, comparative studies of these three projects, which monitor the strategies of different companies and also the use of the Internet and other technologies for greater efficiency resulting effort, the paper will focus on analyzing the close relationship between marketing and public relations. Contribution of this paper is a new view on internet PR, in the light of term its relationship to an informative system used by organization, especially the part of Customer Relationship Management for managing relations with the public. By comparing the different strategies will also help to detect mistakes in the implementation of public relations as well as selecting appropriate means of internet PR. The third and fourth chapter describes the integration of public relations in the modern internet community and communication, and also in the marketing mix of organizations and companies. In next chapters, theoretical knowledge has passed to practical examples of Digital Sun music festival and music Club Na Rampě. The widest use of information technologies and IT/IS organizations will be seen on the example of accessing PR and marketing into the company Mironet, Ltd.
Klíčová slova: PR; public relations; customer relationship management; CRM; Corporate communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/14194/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: