Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému

Název práce: Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Autor(ka) práce: Medřický, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Šídlo, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.
Klíčová slova: promotion; branding; marketing; informační systém

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 4. 2007
Datum podání práce: 1. 6. 2007
Datum obhajoby: 13. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5073/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: