Marketingová strategie vybrané společnosti

Název práce: Marketingová strategie vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Petr, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je popsat a zhodnotit marketingovou strategii hotelu Mandarin Oriental Prague. Díky SWOT analýze najít slabé a silné stránky hotelu, definovat hrozby a příležitosti a najít jejich řešení. Díky peněžním výkazům společnosti srovnávám finanční situaci před a po finanční krizi v roce 2008. Ke konci je uvedeno konkurenční srovnání pětihvězdičkových hotelů na Malé Straně. V poslední kapitole je uvedena marketingová strategie používaná hotelem Mandarin Oriental Prague a návrh na její zlepšení.
Klíčová slova: Mandarin Oriental; marketing; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of Mandarin Oriental
Autor(ka) práce: Petr, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis is to describe and evaluate the marketing strategy of the Mandarin Oriental Prague. Thanks to the SWOT analysis to find the weaknesses and strengths of the hotel, to define the threats and opportunities and find the way to their solutions. Due to financial reports I compare the financial position before and after the financial crisis in 2008. At the end there is listed a comparisson of competitive five-star hotels at Mala Strana. The last chapter contains a marketing strategy used at the Mandarin Oriental Prague and the suggestions to its improvement.
Klíčová slova: marketing strategy; Mandarin Oriental; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2010
Datum podání práce: 10. 1. 2011
Datum obhajoby: 18. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27402/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: