Analýza nákupního chování ve městě Bruntál

Název práce: Analýza nákupního chování ve městě Bruntál
Autor(ka) práce: Burkertová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou maloobchodní sítě města Bruntál a následnou analýzou nákupního chování bruntálského obyvatelstva. Práce je rozdělena do tří kapitol. První se zabývá charakteristikou Moravskoslezského kraje a města Bruntál. Popisuje především demografickou a sociálně-ekonomickou strukturu obyvatelstva. Druhá část se zabývá podrobným popisem nákupních možností v Bruntále s důrazem na velkoplošné prodejny (hypermarkety, supermarkety a diskonty). Třetí závěrečná a stěžejní část práce spočívá v důkladné analýze výsledků dotazníkového šetření a v její následné interpretaci za pomoci grafů a tabulek.
Klíčová slova: maloobchod; analýza; nakupní zvyklosti; dotazníkové šetření
Název práce: The analysis of shopping behavior in Bruntál
Autor(ka) práce: Burkertová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is covering characteristics of retail shopping of town Bruntál and the following analysis of the behavior of customers. The work is divided into three chapters. First describes basic characteristics of the region and Bruntál itself. It covers mainly demografical and socioeconomical structure of inhabitants. Second part discuss in detail available shopping facilities of Bruntál with the emphasis on the large shops (hypermarkets, supermarkets, disconts). Third, final part proceeds with the analysis of results of the questionary research performed in Bruntál. The interpretation of the results was given using graphs and tables.
Klíčová slova: analysis; qustionary research; shopping behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 4. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25056/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: