Výzkum firemní kultury na příkladu konkrétní firmy

Název práce: Výskum firemnej kultúry na príklade konkrétnej firmy
Autor(ka) práce: Hubová, Mária
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom mojej práce je poskytnúť komplexnú analýzu firemnej kultúry spoločnosti DHL a posúdiť adekvátnosť. Na prevedenie dôkladnej analýzy najprv v teoretickej časti uvádzam základné charakteristiky firemnej kultúry, jej rôzne definície a základné elementy, z ktorých je tvorená. Následne uvádzam funkcie firemnej kultúry, vzťah národnej a firemnej kultúry a jej typológie. Praktická časť sa skladá z detailného popisu a následnej analýzy firemnej kultúry vybranej firmy.
Klíčová slova: firemná kultúra ; národná kultúra; etický kódex; firemné typológie; firemné hodnoty
Název práce: Výzkum firemní kultury na příkladu konkrétní firmy
Autor(ka) práce: Hubová, Mária
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem mé práce je poskytnout komplexní analýzu firemní kultury společnosti DHL a posoudit její adekvátnost. Na provedení důkladné analýzy nejprve v teoretické části uvádím základní charakteristiky firemní kultury, její různé definice a základní elementy, ze kterých je tvořena. Následně uvádím funkce firemní kultury, vztah národní a firemní kultury a její typologie. Praktická část se skládá z detailního popisu a následné analýzy firemní kultury vybrané firmy.
Klíčová slova: etický kódex; firemní hodnoty; firemní kultura; firemní typologie; národní kultura
Název práce: Study of the corporate culture on the concrete company example
Autor(ka) práce: Hubová, Mária
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of my thesis is to provide a comprehensive analysis of company culture and assess the adequacy of the corporate culture of the DHL. To accomplish that I firstly present basic characteristics of corporate culture, its various definitions and basic elements from which it is formed in theoretical part of my thesis. Afterwards I'm describing the functions of corporate culture, the relationship between national and corporate culture and its typology. The practical part consists of detailed description and subsequent analysis of the corporate culture of the selected company.
Klíčová slova: corporate values; national culture; business typology; code of conduct; corporate culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 10. 2010
Datum podání práce: 1. 5. 2011
Datum obhajoby: 26. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28212/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: