Strategická analýza podniku Vodafone Czech Republic a. s

Název práce: Strategická analýza podniku Vodafone Czech Republic a. s
Autor(ka) práce: Keil, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Středová, Ivana
Oponenti práce: Theodor, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Záměrem mojí diplomové práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Vodafone Czech Rebublic a. s. Nejdříve byla provedena analýza externí (tedy mikrookolí a makrookolí) a pak na ní navazuje interní analýzy. Výsledky těchto dvou analýz jsou využity v ve SWOT analýze, na zaákladě které je provedeno doporučení pro další strategie. V práci jsou také analyzovány strategie, které podnik využívá už nyní.
Klíčová slova: mobilní operátor; Vodafone; analýza poměrových ukazatelů; externí analýza; interní analýza; strategická analýza; strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 5. 2007
Datum podání práce: 10. 5. 2007
Datum obhajoby: 14. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5409/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: