Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti Kovolis Hedvikov
Název práce: | Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti Kovolis Hedvikov |
---|---|
Autor(ka) práce: | Karlíková, Martina |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Němec, Otakar |
Oponenti práce: | Campbell, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce analyzuje přístup k vzdělávání ve společnosti Kovolis Hedvikov a.s. Cílem je zhodnotit přínos pro firmu, efektivnost vzdělávání, spokojenost zaměstnanců s vlastním rozvojem a možný budoucí vývoj ve společnosti. První část je věnována teoretickým východiskům, jako jsou teorie vzdělávání, formy a metody vzdělávání a rozvoje, identifikace potřeby vzdělávání, legislativní požadavky na vzdělávání zaměstnanců, atd. V praktické části je popsána aktuální strategie firmy, používané metody vzdělávání, způsob zajištění jednotlivých školení, plány vzdělávacích akcí, využívání příležitostí k vzdělávání a čerpání prostředků na vzdělávání, motivovanost pracovníků vzdělávat se a rozvíjet se. Na základě těchto údajů jsou identifikovány slabé stránky aktuálního přístupu k rozvoji zaměstnanců a na závěr jsou doporučeny další kroky, které mohou mít pozitivní vliv na dlouhodobý chod firmy. |
Klíčová slova: | formy a metody vzdělávání; legislativa a vzdělávání zaměstnanců; rozvoj zaměstnanců; vzdělávání zaměstnanců |
Název práce: | Employee training and development in company Kovolis Hedvikov a.s |
---|---|
Autor(ka) práce: | Karlíková, Martina |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Němec, Otakar |
Oponenti práce: | Campbell, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This thesis analyzes the approach to education in company Kovolis Hedvikov a.s. The aim is to assess its benefits for the company, effectiveness of the training, employee satisfaction with their own improvement and possible future development in the company. The first part is devoted to the theoretical starting-points, such as theory of learning, forms and methods of education and development, identification of training needs, legislative requirements for staff training, etc. The practical part describes the actual corporate strategy, training methods used, all the activities necessary for providing training, planned educational events, exploiting opportunities for education and utilization of funds for training, staff motivation to learn and develop. On the basis of these data the thesis identifies weaknesses in the actual approach to employee development. Finally, there are described recommendations for next steps, which may have a positive impact on long-term operation of the company. |
Klíčová slova: | employee training; legislation and training of staff; staff development; forms and methods of education |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra personalistiky |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 16. 2. 2011 |
---|---|
Datum podání práce: | 16. 5. 2011 |
Datum obhajoby: | 7. 6. 2011 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/30424/podrobnosti |