Fenomén slev na počátku nového milénia

Název práce: Fenomén slev na počátku nového milénia
Autor(ka) práce: Ducháčová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je výzkum chování spotřebitele v závislosti na slevových nabídkách. V teoretické části je definováno nákupní chování a druhy cen, se zaměřením na magické slovo ZDARMA. V další části je poskytnut pohled do zákulisí nízkých cen v obchodních řetězcích a představen vývoj českých obchodních sítí spolu s rostoucí nabídkou slev na českém trhu. Zvláštní kapitola je věnována slevovým portálům, novodobému fenoménu českého internetu. Praktická část shrnuje výsledky dotazníkového šetření mezi lovci slev. Na závěr je vyčíslen dopad slev na naši peněženku.
Klíčová slova: cena; slevové portály; sleva; nákupní chování
Název práce: The discount phenomenon at the beginning of the new millennium
Autor(ka) práce: Ducháčová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis aims to research into the consumer behaviour with respect to sales and discounts. The theoretical part provides the definition of consumer behaviour and forms of sales and discounts, focusing on the phrase "for FREE". The next part takes a look "under the bonnet" of low prices in retail chains and introduces Czech retail chains and their recent development along with the continuously increasing offer of special sales and discounts on the Czech market. One chapter deals specifically with "group-buying platforms" -- a new phenomenon on the Czech Internet. The practical part of the thesis summarises the results of a questionnaire-based survey among "discount hunters". The thesis is concluded by a calculation of the impact of special sales and discounts on people's wallets.
Klíčová slova: discounts; prices; group-buying platforms ; sales; consumer behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 7. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29425/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: