Ochrana spotřebitelů při nakupování prostřednictvím internetu

Název práce: Ochrana spotřebitelů při nakupování prostřednictvím internetu
Autor(ka) práce: Heřmanová, Renata
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Kořánová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je vymezit nerovnost mezi spotřebitelem a prodávajícím, která stále přetrvává i přesto, že je již nakupování přes internet rozvinutou činností. Je potřeba dozvědět se podle právní legislativy na co má spotřebitel právo a s tím i související povinnost. Spotřebitel je většinou jedinec, kterému chybí dostatečné informace nebo ani nezná potřebné zdroje, kde informace sehnat. Někteří prodejci toho zneužívají a na to bych chtěla ve své práci dát velký důraz. Ochrana spotřebitele je i ve vysoce vyspělém obchodování velice důležitou součástí nákupu. Neboť nákup přes internet je rychle rostoucí trend, který zanedlouho předčí i očekávání těch největších optimistů.
Klíčová slova: ochrana spotřebitele; internet; e-obchod; právní legislativa; prodávající; kupující
Název práce: Consumer protection during shopping via the internet
Autor(ka) práce: Heřmanová, Renata
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Kořánová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this study is to determine the disparity between the consumer and seller, which persists despite the fact that online shopping has developed activities. You need to know under what law the legislation on consumer has the right and thus the related obligation. The consumer is usually an individual who lacks sufficient information or the necessary resources or do not know where to find information. Some sellers abuses it and I would like to put a big emphasis on it in my work. Consumer protection is in highly advanced trading a very important part of the purchase. Buying over the Internet is a rapidly growing trend that will soon surpass the expectations of even the biggest optimists.
Klíčová slova: sellers; internet; legal legislation; buyers; e-commerce; consumer protection

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 3. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 22. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25999/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: