Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor s.r.o

Název práce: Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o
Autor(ka) práce: Uhelová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o. Skúma existujúce prvky corporate identity z pohľadu teoretického a praktického využitia. V spoločnosti Samcor, s.r.o. sa snaží pomocou empirickej analýzy za využitia kvantitatívnych metód výskumu osobného rozhovoru a dotazníkového prieskumu zmapovať zámer spoločnosti, s ohľadom na konkurenciu, originalitu, zapamätateľnosť a ďalšieho využitia loga v existencii na trhu v rámci corporate identity.
Klíčová slova: grafický manuál; logo; Corporate identity; Samcor, s.r.o.; logotyp
Název práce: Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor s.r.o
Autor(ka) práce: Uhelová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou loga jako prvku corporate identity ve společnosti Samcor, s.r.o. Zkoumá existující prvky corporate identity z pohledu teoretického a praktického využití. Ve společnosti Samcor, s.r.o. se snaží pomocí empirické analýzy za využití kvantitativních metod výzkumu osobního rozhovoru a dotazníkového průzkumu zmapovat záměr společnosti, s ohledem na konkurenci, originalitu, zapamatovatelnost a dalšího využití loga v existenci na trhu v rámci corporate identity.
Klíčová slova: logo; grafický manuál; Corporate identity; Samcor, s.r.o.; logotyp
Název práce: Analysis of the logo as a part of the corporate identity in Samcor, ltd
Autor(ka) práce: Uhelová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis analyses the logo as a part of corporate identity in Samcor ltd. It examines the existing elements of corporate identity in terms of theoretical and practical use. Through empirical analysis using quantitative research methods such as face-to-face interview and questionnaire survey, it tries to map the company's intention of using logo according to competition, originality, to remember and further use in the existence of corporate identity in Samcor, ltd.
Klíčová slova: Samcor, ltd.; logotype; logo; design manual; Corporate identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 10. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 22. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28495/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: