Politický marketing: případová studie volby do zastupitelstva v Sušici (ČSSD)

Název práce: Politický marketing: případová studie volby do zastupitelstva v Sušici (ČSSD)
Autor(ka) práce: Pavlíčková, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Vladimíra
Oponenti práce: Novotný, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala politický marketing, který dále aplikuji na volební kampaň ČSSD ve volbách do zastupitelstva v Sušici. V první kapitole popisuji vývoj politického marketingu a zavádění marketingových technik do politické oblasti. V další části se pak zaměřuji na marketingový proces, na jehož základě politický marketing funguje a umožňuje na základě analýzy politického trhu připravit kvalitní volební kampaň. Dále se specializuji na marketingový mix a především na jednu z jeho složek - propagaci, která je nejvíce viditelnou a hmatatelnou součástí. Propagaci pak aplikuji ve své praktické části na komunální volby v Sušici konané 15. - 16. října 2010. Po shrnutí celkové politické situace v Sušici a stručném zhodnocení volebních kampaní ostatních místních kandidujících stran se zaměřuji konkrétně na ČSSD. Na základě analýzy propagačních technik a volebního programu této strany pak dospívám k závěru, proč strana v těchto volbách neuspěla.
Klíčová slova: Politický marketing; Komunální volby; Propagace
Název práce: Political marketing: case study of election into the council of the Susice town
Autor(ka) práce: Pavlíčková, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Vladimíra
Oponenti práce: Novotný, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
I have chosen a political marketing as a matter of subject of my bachelor's study, which I'm applying on election campaign CSSD in election to council in Susice. I am describing it as a progress of political marketing and implementing of marketing technics into the political area in the first chapter. I'm focusing on marketing in process on which base is political marketing fully functional in marketing and making as possible on ground of analysis of political market to prepare a quality campaign in the next chapter. I'm specializing in marketing mix further and in particular one of its component-promotion, which is one of the most visible and concrete component. I'm implementing propagation in the practic part of the study on election into council of the Susice town which has taken place between 15th and 16th of October 2010. I'm targeting concretely CSSD after summarizing overall political situation in Susice and short analysis (concise evaluation) of election campaigns of others parties running for the election. On the ground of analysis propagations technique and of election program I have came to conclusion, why this party didn't succeed.
Klíčová slova: Propagation; Political marketing; Council election

Informace o studiu

Studijní program / obor: Politologie/Politologie
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra politologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2011
Datum podání práce: 5. 5. 2011
Datum obhajoby: 29. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29930/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: