Implementace helpdeskového řešení pro správu požadavků

Název práce: Implementace helpdeskového řešení pro správu požadavků
Autor(ka) práce: Myslivec, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kunstová, Renáta
Oponenti práce: Žák, Jaromír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá implementací helpdeskového řešení Kayako Fusion, poskytované středně velkým podnikem působícím v oblasti IT Outsourcingu. První část práce se zabývá analýzou stávajících aplikací technického oddělení, společně s analýzou požadavků managementu podniku a zákazníků na implementaci. Následně je navržen systém Helpdesk tak, aby naplnil cíle analýzy. V poslední části je detailně popsán postup implementace a customizace helpdeskové aplikace. Návrh řešení se částečně opírá o postupy pro poskytování IT služeb (ITIL), zejména o oblast Incident a Problem management. V závěru práce je uvedena rozvaha, zda implementace naplnila očekávání managementu, splnila předem stanovené požadavky a je plnohodnotným nástrojem pro podporu a vykonávání každodenních podnikových procesů.
Klíčová slova: helpdesk; implementace; ITIL; Kayako Fusion; analýza IS
Název práce: Implementation of helpdesk solution for ticket management
Autor(ka) práce: Myslivec, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kunstová, Renáta
Oponenti práce: Žák, Jaromír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Master thesis deals with implementation of helpdesk solution provided by Kayako Fusion in medium-sized IT outsourcing company. The first part focus on analysis of existing application in technical department, together with an analysis of management and customers functional requirements. Subsequently, the helpdesk system is designed to fulfill the objectives of analysis. In the last part of the thesis you will find detailed description of procedure for implementation and customization of mentioned helpdesk application. The proposed solution is based partly on provision of IT services (ITIL), especially the area of Incident and Problem management. In conclusion you will find the statement indicating if the implementation of Kayako Fusion fulfilled the expectations of management, meet predetermined requirements and become suitable tool to support and carry out daily business processes.
Klíčová slova: IS analysis; ITIL; Kayako Fusion; implementation; helpdesk

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 6. 2011
Datum obhajoby: 23. 8. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27469/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: