Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC

Název práce: Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC
Autor(ka) práce: Koubek, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Trčka, Adam
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce ukazuje, jaké jsou nástroje internetového marketingu, v jakém rozsahu jsou schopny firmě tyto nástroje vypomoct a pro jaké z nich se rozhodnout. V úvodní teoretické části popisuje současné nástroje internetového marketingu, typy internetových reklamních kampaní a sociálních sítí. Poté následuje praktická stěžejní část této práce. V ní se věnuji konkrétnímu řešení internetové prezentace malého podniku. Popisuji volbu PPC systémů a tvorbu reklamních sestav v těchto systémech. Dále ukazuji jejich optimalizaci a výsledky této optimalizace. Popisuji možnosti sociálních sítí a konkrétní provedení firemní prezentace prostřednictvím sítě Facebook.
Klíčová slova: Internetový marketing; PPC reklamní systémy; Sociální sítě
Název práce: Internet marketing through social networks and PPC
Autor(ka) práce: Koubek, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Trčka, Adam
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work presents tools of internet marketing, their potential to help in business and which one decide to choose. In the beginning theoretical part, my work describes actual internet marketing tools, types of internet add campaigns and social networks. Then it is followed by practical main part. In this part, I presents concrete solution how to make internet presentation in small business. I describe which PPC system is good choice and then how to make adds in these systems. Next is optimalization in PPC and I show results of this move. I describe options in Social networks and make a concrete business presentation through Facebook.
Klíčová slova: Social network; Internet marketing; PPC

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 2. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 24. 8. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30943/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: