Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin

Autor práce: Medard, Myriam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štěrbová, Ludmila
Osoba oponující práci: Collin, Paul Marc

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Typ práce: Master thesis
Jazyk práce: English
Abstrakt: The purpose of this study is to show how effective brand heritage and brand stewardship can contribute to build a strong brand image and thus strengthen corporate marketing. Moreover, it is aimed to provide evidences that historical resources can enforce the brand identity and create desirability among customers, the strong brand creating value to both the customer and the company.
Klíčová slova: brand; heritage; marketing

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of International Relations
Název katedry: Department of International Trade
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 20. 11. 2011
Datum obhajoby: 23.11.2011
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce33777_qmyrm00.pdf [1,41 MB]
Oponentura23378_Collin.pdf [432,73 kB]
Hodnocení vedoucího33777_sterbovl.pdf [12,38 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/33777/podrobnosti