Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Havlíková, Žaneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Jelínková , Linda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V práci jsou zpracovávány základní informace pro zadávající firmu, dále marketingová situační analýza, v té je rozebrána interní a externí analýza pomocí PEST analýzy, analýzy produktového portfolia - Bostonská matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Je zkoumán dosavadní vývoj firmy a současný stav. V práci jsou popsány příležitosti, schopnosti a zdroje firmy. Dále je stanoveno základní poslání a cíle společnosti, segmentace trhu, targeting a positioning. Na závěr je zpracována marketingová strategie podle strategií ve výrobkové oblasti, v cenové oblasti, distribuční strategie, strategie v oblasti promotion a strategie podle trendů trhů.
Klíčová slova: positioning; targeting; segmentace trhu; marketingová situační analýza; marketingová strategie
Název práce: Marketing Strategy of a chosen Firm
Autor(ka) práce: Havlíková, Žaneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Jelínková , Linda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is based on the basic informations of the company,the marketing situational analysis is broken down in the internal and external analysis using PEST analysis, analysis of product portfolio - the Boston Matrix, Porter's five forces model and SWOT analysis. There is a description of the current business developments and current status. This thesis describes the opportunities, skills and resources of the company. Further I have specified the basic mission and objectives, market segmentation,targeting and positioning. The conclusion contains the marketing strategies according to the product strategies in pricing, distribution strategy, promotion strategy and the strategy according to market trends.
Klíčová slova: positioning; targeting; segmentation of market; marketing strategy; marketing situation analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2009
Datum podání práce: 22. 4. 2011
Datum obhajoby: 10. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27272/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: