Procesní analýza

Název práce: Procesní analýza
Autor(ka) práce: Pospíchalová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Veber, Jaromír
Oponenti práce: Řepa, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zanalyzovat a popsat procesy v sektoru výroby reklamy a vyvodit z analýz doporučení pro analyzované firmy, ale i obecné doporučení pro další případně nově vznikající firmy na tomto trhu. Abych pokryla celý trh reklamy, použiji dvě firmy, z technických důvodů nejmenovanou společnost, a společnost Centrum Reklamy s r.o.. V první - teoretické části práce popíši, co je procesní řízení, kdy a jak vzniklo, co jsou procesy a jak se dělí. V druhé -- praktické části bude následovat již analýza procesů a objektů v nejmenované společnosti, později totéž pro společnost Centrum Reklamy. V následující části z těchto analýz vyvodím doporučení pro obě firmy a na závěr i obecná doporučení pro nově vznikající firmy.
Klíčová slova: reklama; analýza; management; proces
Název práce: Process analysis
Autor(ka) práce: Pospíchalová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Veber, Jaromír
Oponenti práce: Řepa, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this work is to analyze processes in the market of advertisement. Then I will make some advices for analyzed companies and for potential new firms in this market of advertisement. If I want to analyze all this market then I had to use two companies one which name I can't write and Centrum Reklamy s r.o.. In the first theoretical part of this work I will describe: what the process directing is, then and how that emerged, what is process and how can be divided. In the second practical part o this work I will analyze processes and objects in the first unnamed company and later in Centrum Reklamy. In next part I will make some advices for both firms and at the end I will make some general advices for potential new firms.
Klíčová slova: management; analysis; process; advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 15. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34039/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: