Novodobý marketingový fenomén: Neuromarketing

Název práce: Novodobý marketingový fenomén: Neuromarketing
Autor(ka) práce: Teichmann, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na relativně nový, ale velmi perspektivní obor, který se zrodil spojením několik rozdílných odvětví -- neuromarketing. Poukazuji na nové vědecké poznatky a teorie a nové technologie, které tomuto oboru dali vzniknout. Dokazuji užitečnost neuromarketingu a jeho nutnost pro kvalitní marketingové průzkumy a kampně. V hlavní části mé práce pak rozebírám jednotlivé mozkové procesy a zkoumám využití nových neuromarketingových poznatků v praxi. Kromě toho se ve své praktické části, obsažené přímo v jednotlivých kapitolách, snažím analyzovat existující marketingové kampaně a reklamy z pohledu neuromarketingu pomocí nabytých teoretických znalostí z daných kapitol. Ke konci pak prezentuji jednotlivé metody skenování mozku, díky kterým mohl neuromarketing vzniknout. Závěrem se snažím osvětlit pohled marketingových odborníků na neuromarketing a dokázat, že tento obor má velmi slibnou budoucnost a široké využití.
Klíčová slova: neuromarketing; zobrazovací metody; smysly; mozek
Název práce: The modern marketing phenomenon: Neuromarketing
Autor(ka) práce: Teichmann, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my thesis I focus on a relatively new but very promising field, which was born by combining several different sectors - neuromarketing. I refer to new scientific findings, theories and new technologies that gave rise to this field. I prove the usefulness of neuromarketing and its need for high quality surveys and marketing campaigns. The main part of my work is about analyzing individual brain processes and investigating the use of new knowledge about the brain in practice. In addition, in its practical part contained in the individual chapters, I try to analyze existing marketing and advertising campaigns from the neuromarketing perspective by using acquired theoretical knowledge in relevant chapters. At the end I present various methods of brain scanning through which neuromarketing arised. Finally, I try to clarify the view of marketing experts on neuromarketing and prove that this business has a promising future and a very wide application.
Klíčová slova: senses; imaging; neuromarketing; brain

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 5. 2012
Datum podání práce: 24. 5. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37730/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: