Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Kaufland a Tesco

Název práce: Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Kaufland a Tesco
Autor(ka) práce: Jůzová, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Mokrejšová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru dvou maloobchodních jednotek, jimiž jsou Kaufland a Tesco v Kolíně. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, je vysvětlen pojem nákupní atmosféra, její jednotlivé prvky a zmapováno působení vybraných řetězců v České republice. Druhá část je zaměřena na analýzu vybraných prodejen, která je provedena dvěma různými metodami.
Klíčová slova: Tesco; nákupní atmosféra; Kaufland
Název práce: An assessment of shopping atmosphere in retail units Kaufland and Tesco in Kolin
Autor(ka) práce: Jůzová, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Mokrejšová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis evaluates shopping atmosphere in two retail units, Kaufland and Tesco in Kolin. The work is divided into two parts. The theoretical part defines the term shopping atmosphere and its particular criterions and describes retail units Kaufland and Tesco in Czech Republic. The second part analyses shopping atmosphere in these units by two different methods.
Klíčová slova: Tesco; Kaufland; Shopping atmosphere

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2011
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 19. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34771/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: