Využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií

Název práce: Využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií
Autor(ka) práce: Petrová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií. Jejím cílem je představit muzeím umění a galeriím marketing v sociálních médiích, zejména fungování stránek na Facebooku. Teoretická část práce se věnuje problematice sociálních médií, popisu nejvýznamnějších z nich a především možnosti jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. Praktická část práce vychází ze statistik společnosti Socialbakers, která měří sociální média, a obsahuje analýzu aktivit vybraných českých a zahraničních muzeí umění a galeriích na Facebooku.
Klíčová slova: Facebook; social media marketing; muzeum umění; marketing; galerie; Sociální média
Název práce: The use of social media in marketing of art museums and galleries
Autor(ka) práce: Petrová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the possibilities of using social media in marketing of art museums and galleries. Its aim is to present marketing in social media, in particular the functioning of Facebook Pages, to art museums and galleries. The theoretical part is devoted to social media, describes the most important ones and focuses on how to use them in marketing, with the emphasis on the social network Facebook. The practical part of the thesis is based on the statistics provided by Socialbakers, company that measures effectiveness of social media marketing, and presents an analysis of selected activities of both Czech and foreign art museums and galleries on Facebook.
Klíčová slova: marketing; Social media; art museum; Facebook; social site; gallery

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2012
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 26. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35926/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: