Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013

Název práce: Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013
Autor(ka) práce: Koutníková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Lenoch, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013 je prakticky zaměřenou prací s cílem naplánovat marketingovou komunikaci společnosti pro rok 2013, a to na základě analýzy dosavadní komunikace společnosti, se zohledněním stanovených cílů komunikace a s přihlédnutím k nejnovějším trendům v marketingové komunikaci. V teoretické části je shrnuta podstata komunikace, komunikačního procesu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části je představena společnost Algotech, provedena analýza její komunikační strategie a navržen plán komunikace pro rok 2013 včetně doporučení na využití nových trendů v marketingové komunikaci a vyhodnocení skutečné realizace plánu.
Klíčová slova: komunikační plánování; komunikační mix; marketingová komunikace; nové trendy v marketingové komunikaci; nástroje komunikačního mixu
Název práce: Communication planning in Algotech in 2013
Autor(ka) práce: Koutníková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Lenoch, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis "Communication planning in Algotech in 2013" is practically based work with an objective to plan marketing communication of the company for 2013. The planning is based on the current company communication analysis and both communication goals and new trends in marketing communication are taken into consideration. The theoretical part is focused on substance of communication, communication process and tools of communication mix. In the practical part, there is the introduction of company Algotech, analysis of its communication strategy and proposal of communication plan for 2013 inclusive recommendation to utilize new trends in marketing communication and also the evaluation of executed marketing communication plan.
Klíčová slova: new trends in marketing communication; marketing communication; communication planning; tools of communication mix; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2012
Datum podání práce: 17. 12. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39259/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: