Marketingová strategie společnosti Alarmové systémy CZ

Název práce: Marketingová strategie společnosti Alarmové systémy CZ
Autor(ka) práce: Fialová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii a marketingovou komunikací společnosti Alarmové systémy CZ a zkoumá veškeré marketingové aktivity, které společnost uskutečnila během jejího prvního roku působení na trhu. Cílem této práce je zhodnocení marketingové strategie a marketingové komunikace společnosti Alarmové systémy CZ a návrh opatření k jejímu vylepšení. Prostřednictvím analyzování její marketingové komunikace byly zjištěny nástroje, které společnost využívá pro dosažení svých cílů a zda jsou dostatečně efektivní.
Klíčová slova: Malé a střední podniky ; Marketingová strategie; Internet ; Marketingová komunikace
Název práce: Marketing strategy of Alarmove systemy CZ
Autor(ka) práce: Fialová, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy and marketing communications of the company Alarmové systemy CZ and analyses all marketing activities that this company made during its first year of operation in the market. The aim of this thesis is to evaluate the marketing strategy and marketing communications of the company Alarmove systemy CZ and to suggest measures for its improvement. Through analyzing of its marketing communications were discovered the tools that the company uses to achieve its targets and whether they are sufficiently effective.
Klíčová slova: Internet; Marketing communications ; Marketing strategy; Small and Medium Enterpris

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 26. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43055/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: