Návrh marketingového plánu s důrazem na marketingovou komunikaci

Název práce: Návrh marketingového plánu s důrazem na marketingovou komunikaci
Autor(ka) práce: Majerová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování, přičemž důraz je kladen na marketingovou komunikaci. První část práce je teoretická. Uvedená teorie slouží jako výchozí bod pro praktickou část práce, která byla provedena u podniku QUADRO System, s.r.o. Praktická část začíná charakteristikou uvedeného podniku. V práci je rozebrána stávající situace, ve které se podnik nachází, jeho současné produktové portfolio, cílové skupiny, distribuce apod. K potvrzení určitých skutečností bylo provedeno dotazníkové šetření. Dále bylo vypracováno několik analýz, např. analýza konkurence a SWOT analýza. Praktickou část práce uzavírá samotný návrh vhodné a efektivní marketingové komunikace podniku, který byl sestaven s ohledem na finanční možnosti podniku.
Klíčová slova: marketingový plán; marketing; marketingová komunikace
Název práce: Marketing plan proposal with the emphasis on marketing communication
Autor(ka) práce: Majerová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis is focused on the issue of marketing planning with an emphasis on marketing communication. The first part of the thesis is theoretical. The mentioned theory used as a starting point for the practical part of the thesis which was performed in the company QUADRO System, Ltd. The practical part begins with the company introduction. The thesis describes the current situation of the company, company's current product portfolio, target groups, distribution etc. The survey was executed to confirm certain facts. There are also several analyses included, e.g. Competition analysis and SWOT analysis. The practical part of the thesis concludes with the appropriate and effective marketing communication proposal, which was drawn up with respect to the financial possibilities of the company.
Klíčová slova: marketing; marketing communication; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 6. 2014
Datum podání práce: 17. 12. 2014
Datum obhajoby: 3. 2. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49135/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: