Analýza trendů prodejnosti tištěných periodik

Název práce: Analýza trendů prodejnosti tištěných periodik
Autor(ka) práce: Noskyová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Hucková, Barbara
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o situaci a trendech na trhu s českými tištěnými periodiky. V teoretické části se zabývám důležitými historickými milníky a popisem a významem situace na českém trhu v jeho samostatné historii. V praktické části je provedena podrobná analýza prodejnosti vybraných tištěných periodik, která je vytvořena na základě ověřených dat. Konec praktické části se věnuje výzkumu a potenciální možnosti přechodu z klasických tištěných periodik na ta elektronická. Práce poukazuje na fakta a ukazuje způsoby, kterými je možno zamezit poklesu tržeb na tomto trhu. V závěru jsou shrnutá zanalyzovaná data, na jejichž základě je predikována budoucnost, která trh s největší pravděpodobností čeká.
Klíčová slova: noviny; předplatné; prodaný náklad; čtenost; reálný uživatel
Název práce: Printed media circulation sales trend analysis
Autor(ka) práce: Noskyová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Hucková, Barbara
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor's thesis addresses the situation and trends on the Czech printed media market. The theoretical section of the thesis deals with the most important historical milestones and describes the situation on the Czech market since its independence. A detailed sales analysis of selected printed periodicals on the basis of verified data was carried out in the practical section. The end part of the practical section is devoted to research around potential transition opportunities for periodicals from a traditional printed to a digital form. The thesis points out to facts and demonstrates the ways by which it could be possible to prevent further revenue decreases in this market.The final part of the thesis concludes with a summary of the analyzed data, on the basis of which it attempts to predict the likely future development which the market can expect.
Klíčová slova: newspapers; subscription; circulation revenues; readership; real users

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2014
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 19. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50890/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: