Analýza reklamy v pivních lázních Bernard

Název práce: Analýza reklamy v pivních lázních Bernard
Autor(ka) práce: Vagnerová, Anežka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V bakalářské práci bude zhodnocena aktuální situace využití jednotlivých druhů reklamy ve firmě Pivní lázně Bernard a jejich vliv na vnímání reklamy jednotlivými segmenty zákazníků. Cílem práce bude na základě zjištěných poznatků navrhnout vhodný typ reklamy pro konkrétní segment zákazníků, pomocí metody sběru dat, dotazování budou nejprve nashromážděna potřebná data, která budou následně zpracována do tabulky. Na základě vyhodnocení dotazníků budou pomocí metod určení relativní četnosti a kontingenční tabulky vyvozeny závěry. V práci budou na základě výzkumného šetření stanovena doporučení pro zlepšení.
Klíčová slova: Marketing; Analýza reklamy; Vliv reklamy na zákazníka; Zákazník; Segmentace trhu; Reklama
Název práce: Analysis of Advertising in Beer Spa Bernard
Autor(ka) práce: Vagnerová, Anežka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the bachelor thesis will be reviewed the current situation of the use of various types of advertising in the company. Beer Spa Bernard and their effect the perception of advertising by individual customer segments. The goal will be based on findings suggest a suitable type of advertising for a specific segment of customers using method of data collection (interviews) will be first collected to the necessary data and then will be processed into the tables. On the base of evaluation of questionnaires will be using methods of determining the relative frequency and contingency tables conclusions drawn. In the bachelor thesis will be set the recommendations for improvement based on the research.
Klíčová slova: Analysis of advertising; Influence of advertising to customer; Customer; Market segmentation; Marketing; Advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 20. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54471/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: