Analýza marketingové komunikace City Partner Hotel Atos na sociálních sítích

Název práce: Analýza marketingové komunikace City Partner Hotel Atos na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Pípal, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci hotelů v prostředí sociálních sítí. Teoretická část popisuje sociální sítě a marketingovou komunikaci na nich. Dále charakterizuje nejvyužívanější a pro hotel nejdůležitější sociální sítě současnosti a jejich marketingové využití. Praktická část se zabývá analýzou aktivit prováděných na sociálních sítích hotelem Atos a jeho konkurenty, které jsou následně porovnány s hotely nejvyšší kategorie. Na základě analýzy jsou pak formulována doporučení a návrhy na co nejefektivnější využívání marketingové komunikace na sociálních sítích v podání definované kategorie hotelů.
Klíčová slova: marketing; sociální sítě; marketingová komunikace; hotel; Facebook
Název práce: Analysis of marketing communication of City Partner Hotel Atos on social networks
Autor(ka) práce: Pípal, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the hotels marketing communication in the field of social networks. Social networks and their marketing communication are described in the theoretical part. Another point of the theoretical part is characteristic of current widely used social networks, which are the most important for the hotels. Practical part deals with the analysis of performed activities made by hotel Atos on social networks in comparison with higher cartegory competitive hotels. Recommendations and suggestions for the most effective usage of the marketing communication on social networks for defined categories of hotels are formulated on the bases of the analysis.
Klíčová slova: hotel; Facebook; marketing; marketing communication; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2015
Datum podání práce: 1. 6. 2016
Datum obhajoby: 3. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53594/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: