Komunikační strategie společnosti Plzeňské městské dopravní podniky a.s

Název práce: Komunikační strategie společnosti Plzeňské městské dopravní podniky a.s
Autor(ka) práce: Bosmanová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Valášek, Adolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající komunikační strategii společnosti Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. a zároveň podat návrhy pro její zlepšení. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola se věnuje městské hromadné dopravě, jejím specifikům, uspořádání a trendům, v závěru kapitoly je představena společnost PMDP, a.s. Ve druhé kapitole je nejprve popsáno mikroprostředí a makroprostředí společnosti, dále se zde zabývám popisem stavu současné komunikace společnosti. Na konci této kapitoly je provedena SWOT analýza podniku. Ve třetí kapitole jsou zhodnoceny poskytované služby a komunikační nástroje a uvedeny návrhy pro jejich zlepšení.
Klíčová slova: SWOT analýza; městská hromadná doprava; komunikační strategie; komunikační mix
Název práce: The communication strategy of the company Plzeňské městské dopravní podniky, a.s
Autor(ka) práce: Bosmanová, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Valášek, Adolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to describe and evaluate the current communication strategy of the company Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. and to suggest solutions for its improvement. The thesis is divided into 3 main parts. The first part is devoted to city public transport, its characteristics, specifics and trends. The company PMDP,a.s. is also introduced there. The second part contains the description of the micro and macro environment of the company, the current communication tools and SWOT analysis. The third part contains the evaluation of the provided services and communication tools and solutions for its improvement.
Klíčová slova: communication strategy; city public transport; communication mix; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2015
Datum podání práce: 1. 5. 2016
Datum obhajoby: 26. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54403/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: